En vilo-paus

20120427-062949.jpg

Hej fredag!
Vilket underbart väder vi har idag, jag blir så glad av solen!

Idag när vi gick ut så hoppade vi på bussen igen, till Handen. Barnen lekte i Kid´s Corner, och sedan lunchade vi på McDonalds. Måste bara ge kritik till McDonalds i haninge Centrum. Dom har byggt om den för inte så länge sen och jag undrar hur f*n dom tänkte?? Hur hade dom tänkt sig att man kommer nånstans med barnvagnarna?
Dom har planerat det hela helt fel, man kan inte ta sig in i lokaeln, för att dom har skruvat fast pallarna på golvet (vid bordens huvudända), och dom ligger mitt i vägen! Tänk er då hur lätt det är att ta sig in med en dubbelvagn?
Till slut kom jag fram och hittade en plats ändå...

Nu är vi hemma igen för en breake, grabbarna sover och Vanessa & Nicole sitter här på soffan och tittar på "Glasblåsmästarens barn". Jag hoppas verkligen att solen skiner och att det är lika fint väder ute sen när grabbarna har vaknat, för då ska vi ut på vift igen. Jag tänkte ta med mig dom till en ny lekplats. Om Andres hunnit komma hem så får han sova en stund, han har jobbat så hårt hela veckan.

Ops, jag ligger visst lite efter med bilderna, men här kommer några från dagarna som gått:

Prinsarna lyssnar på musik


Ute på gården...

Lite mys mitt i veckan..

Hos Mummu & Puua

"Stora lekparken"

Börtisarna ;)

Något läskigt på TV?

"WTF!?"

"Who me?"

Denne pojk hittar bara på en massa hyss....
Han är ledaren för hyss-påhitten!

Köttbulle-tjuvarna!



Kommentarer
Postat av: Ereeka - Med bebis i magen ♥

Svar; jadu, jag mår lite upp och ner. Just nu är det förvånansvärt bra faktiskt! Vet inte alls varför :P

Jo, jag strök det ja, inte för att det hänt nåt, utan för att jag inte vill det :P

Jag vill att bebis ska komma nuuuuu ;)



Söta barn ni har :D

2012-04-27 @ 14:13:10
URL: http://ereeka.se
Postat av: Alicia

Apriltävling på min blogg! :-) Du kan väll kika in & anmäla dej! <3 Snabbt & enkelt här: http://aliciadala.blogg.se/2012/april/apriltavling.html



Hugs from me! <3

2012-04-27 @ 14:39:02
URL: http://aliciadala.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback