Magen Då & Nu

Jag har suttit och tittat tillbaka och tittat på bilder från när Danilo och Jonathan föddes, läst mina tankar på bloggen och tänkt tillbaka till den tiden.
Jag är glad att jag har denna blogg. Riktigt glad.
Den fungerar som en dagbok för oss, hela familjen. Så mycket minnnen, känslor och tankar kommer tillbaka när när tittar tillbaka i tiden.

Hittade denna bild på mig, den är tagen 3 dagar innan pojkarna kom till världen.



Bara för skojs skull, för min egen skull så att jag en dag kan komma och titta tillbaka på just denna dag, tog jag en magbild från NU.
Det är ganska häftigt att huden kan töja sig så mycket, och sedan bli liten igen, som om ingenting har hänt.


Kommentarer
Postat av: boosse

Du måste ha väldigt bra kvalitet på huden, om man nu ens kan säga så. Sen så förstör ju bristningar för huden att gå tillbaka. Inte alls bitter! haha

Glad Påsk!

2012-04-07 @ 12:15:34
URL: http://boosses.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback