Tack för fikat!♥

Idag har vi haft en lugn dag.
Hade lite oturen i banken, men det hör väl till just nu. Vi har verkligen haft otur med allting den senaste tiden, men förhoppningsvis börjar det vända till det bättre nu. Jag skulle iaf sätta in en check på mitt eget konto, och det fick jag inte eftersom min legitimation har gått ut. Det visste jag, därför hade jag med mig mitt pass. Men daah- det är ett finskt pass, så jag fick inte använda det! Så nu måste jag fixa ett nytt id kort också... suck.

Eftersom Anna fick så dåligt samvete igår när dom gick från oss och alla barnen började gråta, så ringde dom och frågade om dem fick komma på fika. Såklart! Behöver inte ens fråga, ni är alltid välkomna!

Med sig hade dom en stor påse med gottigheter som vi mumsade loss på.
Vi satt i köket och pratade och hade lika trevligt som alltid.

Även syrran kom förbi och höll oss sällskap.
Tack för allting! LOVE YOU!




(på pizza gungan häromdan)



Nu ska jag kolla på Svenska Hollywood fruar, Ha det bäst!

P.S Imorgon ska Nicole på dagis, men redan nu var hon jätte ledsen och ville inte alls gå...


Kommentarer
Postat av: boosse

Ja, jag vet inte hur vi ska göra. Det enda sättet är allt helt enkelt inte ha sex. För gravid kan jag bara inte bli igen.

Jag tror nog att jag reagerar likadant på alla preventivmedel som innehåller hormoner tyvärr så jag vill inte utsätta min kropp för det mer. Inte heller min familj :)

2011-09-12 @ 21:50:48
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

De var inte lite fika de...;)

2011-09-12 @ 21:56:23
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Emma -FOTOBLOGG-

Hehhe ;) Jadå

Skulle du vilja rösta på min bild här? Tar inte mer än 10 sekunder och skule betyda GULD för mig. http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-emma-falun-vatten# Om du inte gillar sånna här kommentarer ber jag om ursäckt. :)

2011-09-13 @ 09:47:53
URL: http://emmahss.blogg.se/
Postat av: Blondie<3

Hej!:)

Jag äälskar din blogg, den är verkligen jätte bra,jag läser den varje dag,följer dig på bloglovin.

Din barn är såå söta<3

Hur kom ni på namnen på era barn? :)

Jag skulle vilja att ni skaffade fler söta barn skulle vara underbart om ni fick fler! :D

Skulle Emma/Felicia få passa barnen helt SJÄLVA? Utan att ngn vuxen var med?



Hoppas du kan svara, KRAM! <3

2011-09-13 @ 20:07:23
Postat av: boosse

Mer barn vill jag ju ha men det är ju rädslan. Kondom är ju bra men jag får så ont av kondom, vet inte riktigt vad det är. Kanske allergisk mot latex eller vad de nu görs av.

Kram

2011-09-13 @ 20:37:51
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Camilla 31 år & 8 barnsmamma

Hej ..

Japp alla går på samma dagis o avdelning.:-D



Men dom är inte där jämt,dom är hemma mycket vissa veckor,ibland är dom sjuka o ibland vill dom bara vara hemma.

Jag ser dagis som en lekplats där mina barn får umgås med andra barn.

Hade jag haft många vänner o familje medlemmar att gå till hade det varit en annan sak,då hade dom fått vara hemma.ler.



Vi har ingen öppen förskola heller sen ingen kyskans barn timme för små,det börjar från 3 år o inga föräldrar får vara där..trist..



Hoppas attt du får svar från den nya förskolan..

Och hoppas att hon ska trivas där



Kram Camilla

2011-09-13 @ 22:48:52
URL: http://minstorafamilj.bloggplatsen.se
Postat av: Sofie - mamma till tvillingar med albinism

Åh så gott med fika :D

2011-09-14 @ 12:09:18
URL: http://minaunderbaraskitungar.blogspot.com/
Postat av: erika

Förstår hur du känner med Nicole och dagis. Denna vecka har båda barnen varit så ledsna när jag lämnat dom. har inte haft nått val heller då jag skulle jobba. I morse så skrek Tor och sprang efter mig. Jag började gråta på väg ut.. känns jätte tungt. men vet ju att dom har det bra där sen när jag gått. Alva är också lite känsligare nu än förrut. Tror det är för att hon förstår att vi båda jobbar och att dom måste vara där. Hoppas du får svar från den nya förskolan ifall ni nu vill byta. Varför vill ni byta? Har ni tänkt köpa hus? Kramar i massor från Erika

2011-09-14 @ 12:41:36
Postat av: Anonym

fin bloggdesign!



hur gått me bilen er ??

2011-09-14 @ 18:35:15
Postat av: Fellu

2011-09-14 @ 20:27:57
Postat av: Fellu

Jag älskar din blogg så himla mycket!älskar er mer

2011-09-14 @ 20:29:13
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback