Påbörjat

Nu har jag börjat rensa i nedrevåningen. Jag har gjort plats för kartongerna där nere i hallen, så att dom inte står i vägen och blockar en massa... Måste ta nog ta rum för rum så att det inte ska vara så rörigt... Och jag börjar med nedrevåningen där vi ändå inte är så ofta... Det blir nog bra?
Jag har redan kastat 2 påsar med grejer....  Det är inga dåliga grejer, bara sånt som ligger och samlar damm.
Så jag blundade lite och kastade iväg några skor, spel, badgrejer osv... Har även samlat på mig några gardiner som jag ska fråga mamma om hon vill ha. (Hon byter gardiner som jag byter strumpor) 

Tvättmaskinen går på konstant, jag har börjat tvätta gardiner, draperier, mattor och sånt...

Nu ska vi ta på oss skorna och jackorna och gå till barnavårdcentralen för Nicoles 3-års kontroll. 
Andres och grabbarna ska vara hemma, för prinsarna ligger och sussar så sött.

Chaoo!

Kommentarer
Postat av: Marie

Om du har saker du ej vill ha, så kan du ju sälja det på loppis, antingen på lördagar i Jordbro C, eller på söndagar i Lissma bagageluckeloppis, alltid mycket folk där, så tjänar du en slant på det också, eller om du har vuxenkläder och skor så kan du lämna till Vallakyrkan, de har öppet måndagar-torsdagar, från 9-16 tror jag, jag brukar lämna kläder där, till de som inte mycket har, de är folk som kommer och äter lunch där och tycker det är kanon att kläder och skor kommer till användning, om du har barnspel och leksaker du ej vill ha, så kan du lämna det till dagiset, där din dotter ska börja, det är alltid uppskattat, jag har också lämnat några utav mina gamla sällskapsspel till fritidset jag jobbar på måndagar och tisdags eftermiddagar...det är verkligen uppskattat, bara några tips, ja, och flytta är underbart, men det är då man märker hur mycket saker man har och vilka saker man aldrig använder...lycka till kramar

2011-09-29 @ 17:36:01
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: -Santsu-

Hahaaa,vitsi mä repesin nauruun tosta verho jutusta. Mun äiti on ihan samanlainen. Joka kerta kun käyn sen luona sillä uudet verhot ikkunassa. Tai sitten se on vaihtanut huonekalujen paikkaa... Tai sitten sillä on samat verhot mutta ne jollain eri tavalla. Ihania nuo äidit joka tapauksessa :). Terkkuja mummulle muuten!!!!



2011-09-29 @ 22:42:43
Postat av: Anonym

Satu,, hur ofta byter du strumpor,,hih.Rolig....

2011-09-30 @ 14:52:11
Postat av: Emma

Vad roligt att diu äntligen fått påbörja att packa lådor. Nu är du ett steg närmare er flytt.

När ska ni flytta dit:)?

Kram

2011-09-30 @ 21:00:08
URL: http://www.mammatillbenjamin,blogg.se
Postat av: Anonym

Hei santsu,mun ei tartte siirtää huonekaluja,siitä pitää lastenlapset huolen kun ne tulee kylään ( 8kpl)hih...

2011-10-02 @ 19:38:54
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback