Inte mycket sömn för Jonathan...

Jag blir så arg på den där byggarbetsplastens hemska oljud från 6.45 på morgonen till sent på eftermiddan!
Jonathan hann sova i 20 minuter tills dom kom med den där hemska tutan och så sprängningen eftr det och såklart vaknade han, och väckte Danilo också... Jag fick iaf Danilo att somna om, men inte Jonathan, fast han är jätte jätte trött.. *suck*

Jag hann iaf ringa 2 av de viktiga ärenden jag skulle ringa till, bland annat ett samtal till mäklaren.
Jag ska även ringa till försäkringsbolaget när Andres kommer hem...

Puua och Mummu kom och hämtade Nicole och Vanessa för 1 ½ timme sen, så jag ska dit när Danilo har vaknat...
Igår såg jag våningssängen som Puua håller på med, den är nästan klar och superfin!

Igår var vi hos Mummu och Puua på eftermiddan, då kom även Diego och Shabnam dit.
Alltid lika mysigt att träffa dom!
Shabnamns mage har växt igen, och om ca 4 veckor är det dags för deras lille Prins att komma till världen.
Jag längtar! Jag blir "bonus farmor" !!!  Roligt också att Nicole och Vanessa ska bli små fastrar och Danilo och Jonathan blir farbröder, hahaha....

Andres, Puua, Stefu och Diego spelade boule ute på gården, medans vi tjejer satt och tjattrade om allt mellan himmel och jord. Diego har verkligen fått en toppentjej/fru i Shabnam, hon är verkligen så go och underbar. Jag är jätte glad för deras skull.

Nu känner jag något som stinker i Jonathans blöja, så jag får avsluta detta inlägg med några bilder från igår:




Smell you later....


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Gud va jobbigt med sprängningarna!!!

2011-09-05 @ 12:59:28
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Tur-i-Oturen

Kikar in och visar att jag varit och läst lite i din blogg. Fina foton på barnen, lekade barn är så underbart! Ha en bra dag :)

2011-09-05 @ 15:01:54
URL: http://turioturen.blogspot.com/
Postat av: Annelie

Va jobbigt att de inte får sova ordentligt!! Stackarna!!



Sv: Nu är vi så gott som friska från våra förkyldningar. Bara Moa som hostar väldigt, så det är tur att det finns hostmedicin!!



Hoppas allt är bra med er!!

2011-09-05 @ 19:13:44
URL: http://redtulip.blogg.se/
Postat av: Shabnam

Det var kul att se er! Synd att ni bor så långt bort från oss :(

du kommer nog att vara världens yngsta "farmor" hahaha.

Vi måste börja ses mer!

Puss& kram

2011-09-07 @ 19:45:34
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback