Eyesential Lashes på Face Zone

Jag vill tipsa er, kära läsare om min systers salong, U-Zone.
Ni kan besöka hennes hemsida www.u-zone.se där hittar man en massa gott och blandat att frächa upp sig med.


Ett hett tips är den nya ögonfransförlängande serumet- Eyesential Lashes som hon säljer på den relativt nya sidan www.facezone.se

Förut har jag ju använt NeuLash, men sen har hon tagit hem den nya Eyesential Lashes, och den var mycket bättre. Man ser resultat snabbare, så jag kan verkligen rekomendera den! (Jag älskar långa fransar)

Produktbeskrivning:

En revolutionerande ögonfransnäring för läckra, tjockare & längre ögonfransar, naturligt!
Eyesential Lashes används som genomskinlig flytande eyeliner på övre och / eller undre ögonfransar samt ögonbryn en gång om dagen helst på kvällen. Endast en påstrykning räcker till båda ögonen längs ögonfransraden. Inom 3 veckor kommer du att se en mätbar skillnad och efter 6 veckor, kommer naturliga ögonfransar att se längre, tjockare mer fullständig och helt enkelt fantastisk.
Serumet är unisex och kan användas av både män & kvinnor i alla åldrar.



Så kika in på www.u-zone.se och www.facezone.se för mer info!

Här står jag som modell för hennes hemsida (När jag fortfarande var blond och långhårig, hahaha...)


Nu ska jag sitta och äta lite "kvällis" så att jag kan ta min penicillin och sen sova.
Tröttheten har hunnit ikapp mig nu

Nu har jag läst samma vanliga bok för tjejerna innan läggdags- Rödluvan.
Vanessa och grabbarna har fått hostmedicin och Nicole fick alvedon, så dom kan sova någorlunda bra.
Deras hosta vägrar ge med sig!
Och jag har inte vågat ge Jonathan så mycket hostmedicin, eftersom han får så svårt att andas efter det.
Men igårnatt så hostade han jätte länge, och till slut kräktes han av det, stackaren...

Hoppas att ni där ute mår bra :)
Natti!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

;) natti natti

2011-09-28 @ 22:18:04
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: mummu

Hej!

den där Eyesential Lashes fungerar jätte bra ,har använt den 5 veckor,och ser stor skillnad.Tack Karo.

Satu du är jätte vacker på karos hemsida modell.Idag 30% på alla kläder på Cupus.och all kosmetik 20%.SATUUUUUU... hih.(BIG SMILE DAY)

2011-09-29 @ 08:50:31
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback