.......

Helllooo!

Sitter här vid datorn och går igenom gamla bilder som jag ska välja till min "Projekt Foto-Vägg"
Det är såååå många bilder så det inte är klokt! Nu har jag "bara" 5 månaders bilder kvar. När jag säger "bara" så kan ni ju tänka er hur mycket jag redan gått igenom, ja, ungefär då alltså bilder från 3 ½-4 år tillbaka.
Bilderna tar mig tillbaka till många fina minnen och än en gång blir jag påmind hur fort tiden verkligen smiter iväg.
Jag har skrattat en massa också, bilderna säger mer än tusen ord och det är roligt att kika tillbaka i tiden.

Vi var och skulle hälsa på Mummu idag på SÖS också, men hon hade inte kommit upp från uppvaket, så då gick vi iväg och fikade, men ändå hade hon inte kommit tillbaka när vi var klara... Hon hade haft problem med andningen under operationen, syremätningen var för låg så dom höll kvar henne där länge, så vi fick vända tillbaka hem...
Nicole blev riktigt ledsen över det och grät krokodil tårar, för hon ville så gärna se Mummu.
Hon berättade att läkarna har skärt upp Mummus mage som dom gjorde på vargen i "Rödluvan" boken jag läser för henne varje kväll... heheh..
Vi saknar dig Mummu, skönt att operationen gick bra. Vi ses imorgon, RAKASTAN

Några bilder från SÖS cafeteria



På hemvägen stannade vi vid Bauhaus, där Vanessa fick utbrott efter utbrott. Först när hon inte fick stanna utanför och leka i lekhusen mitt i ösregnet, andra när jag inte kunde bära henne och tredje när hon inte fick kissa på utställningstoaletterna, och att hon inte fick tvätta händerna på utställnings handfaten....Suck. Kände att jag inte hade nån tålamod alls för det här och det var inte ens kul att gå och kika i affären när hon bara skrek och skrek.

På kvällen så bakade Andres torta fritas idag och drack mate.
Jonathan och Bessa tyckte om det, Danilo & Nicole åt hellre torta fritas



Pssst! Vet ni vad?
Shabnam har många värkar just nu, dom är fortfarande dock oregelbundna- men snart så kanske lill Prinsen är här!!!!
Både jag och Andres hoppar till så fort telefonerna piper, vi är taggade!
Jag håller er uppdaterade så fort jag hör något mer!


Kommentarer
Postat av: elfina

hur känns det att ha fått knodden så tätt? planerat? fördelar nackdelar? längtar redan till min andra. Blir att "sätta igång" till sommarn tänkte jag=)

2011-10-06 @ 23:06:48
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Karolina Nordling

Haha pikku My!!!

2011-10-07 @ 07:51:24
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: erika

Vi har så mycket bilder så jag har inte koll på alla.. borde också följa ditt goda exempel och kolla igenom alla. Vi har tänkt göra en sån vägg som ni har med barnen på.. och ett foto av oss i mitten. Man ska bara får tid över att hitta dom perfekta bilderna.. Kramar

2011-10-07 @ 08:19:17
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback