♥ Robin 1 dag ♥

God morgon!

Jag har ju inte ens skickat in bilderna på när vi besökte sötnosen Robin när han var två dagar gammal, på patient hotellet på Danderyds sjukhus.
Vi var ju på BB när han bara var 1 ½ timme gammal och inte ens fått på sig sina första blöjor, alldeles färsk liten baby. Men nu bilderna från dagen efter han föddes:

(Vi tog en fika innan vi gick upp till bebisen)

Faster Vanessa


Busungarna...


Alla verkar ha fastnat i Wordfeus träsket, här och Melina. (barnens kusin)


Storebror Micael


Andres håller i lille Robin


Farbröderna är nyfikna...


Helt plötsligt känns våra grabbar så stora. Dom är inga bebisar längre.

Här mumsar tjejerna loss på godis på Diego & Shabnams säng, men jag vet inte om någon annan fick smaka??



Mamma & son


Robin med sina fastrar


Vanessa vågade tom håll i honom!!


Älskar dig fina Robin


Nya familjen



Klockan är nu 9:33 på morgonen, vi har ätit frukost, badat och barnen leker jätte fint med varandra, så jag har fått sitta här i nästan i lugn och ro. Ibland har grabbarna kommit för att kika på vad jag gör, men sen är dom kvickt iväg igen. Idag ska vi bara ha en hemmadag, det har vart så mycket spring hit och dit att det ska vara skönt att bara vara. Och barnen ska också förstå att det inte måste hända grejer hela tiden.

Nu trycker Danilo på knapparna på TV kontrollen, så allt ser konstigt ut... måste man börja gömma fjärrkontrollerna också här hemma??

Nu ska jag börja jaga fjärrkontrollen (igen) och sen ska jag börja packa lite mera!
Vi ska få nycklarna tidigare än bestämt!!


P.S Andres, jag saknar dej


Kommentarer
Postat av: malin

Hur gammal är Andres? Tänkte eftersom han även har vuxna barn :-D

Vilka mysiga bilder förresten!

2011-10-17 @ 22:27:03
Postat av: Helena

Men så härliga bilder på era små med deras lilla brorson! :)

Kram

2011-10-18 @ 20:14:47
Postat av: Anonym

hur gamla är ni ? vill ni ha fler barn?

2011-10-21 @ 15:41:51
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback