Torsdag...

Idag är det torsdag och snart är det helg!

Danilo och Jonathan ligger i sina sängar och sover, Puua och Bessa Bus sitter här på soffan och läser böcker.
Puua sa precis att vi får ta och skaffa fler barn så att han får fler vänner. Han tycker att våra barn börjar bli stora nu och att grabbarna behöver ett småsyskon. Jag bad han ta upp ämnet med Andres, hahaha...

Nicole är på dagis nu. Hon är tapper, men imorse blev hon lite ledsen och gick iväg och kramades med Merja. Merja är hennes stöd och trygghet där på dagis. Hon blev iaf glad när jag sa att idag ska Puua hämta henne.

Idag skulle jag och min syster åka till IKEA, så som jag sett fram emot det...
Men det blev pannkaka av det, så vi får satsa på en annan dag...

Nu har även Jonathan fått snuva och hosta... *suck* Man blir precis av med förra förkylningen som bara gick runt och runt, och så får vi börja om med det igen.

Mummu kom hit imorse medans jag lånade hennes cykel och lämnade Nicole, sen gick hon hem för hon väntar på en ugn som hon beställt i smyg, hihih...

Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på, men ut ska vi nog. Vi behöver nog alla lite friskt luft.

Nu sitter Puua och Vanessa och diskuterar vad jultomten kommer med. Tänk att det snart är jul redan?!
Vet ni några bra sidor på nätet med leksaker?

Bjuder på bilder från söndags när vi var på Emma & Felicias handbollsmatch:


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Nu var det längesen jag kommenterade här men jag läser alla inlägg! Lekmer.se ska vara bra har jag hört, annars rekommenderar jag amazon.Co.uk, supersida med massor med leksaker till bra priser, jag har beställt därifrån flera gånger. Frakt till Sverige är gratis över en viss summa, 25 pund tror jag. Vad har ni tänkt ge småkillarna i julklapp? Har ingen aning om vad jag ska köpa till Samuel, vi har så mycket leksaker redan. MÅnga kramar till er!

2011-10-20 @ 12:47:44
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: boosse

Ja tänk! var på Coop idag och de har redan uppe halva julavdelningen, känns ju som att sommaren nyss var här.

Hur mår Danilo idag? Kram

2011-10-20 @ 15:36:08
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Tanna

Hej ! Får lite ångest av att tänka att julen är snart här...Tiden går för snabbt ! Hoppas ni mår bra, kram .

2011-10-20 @ 18:05:18
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Hur mår ni? Jag tänkte höra av mig i veckan men uppdaterade min mobil allt försvann alla nr och bilder :( skulle du kunna skicka till sms till mig så jag har de igen? Kram kanjana ( novalees mamma)

2011-10-20 @ 18:34:35
Postat av: Hannah

Babyfrog.se, lekmer.se, babyshop.se, barnensrum.se, barnparadiset.se



Lycka till med julklappsinköpen :)

Vi ska nog satsa på ett leksakskök med tillbehör till våra kids.

2011-10-20 @ 19:53:26
Postat av: Anonym

När blir det flytt ? , ser framemot att se bilder på nya hemmet ;)du har en superbra blogg , är alltid lika kul att kika in och läsa ;) , har nog skrivit det förr men ni verkar vara en supermysig familj ;) . Hur många barn till kan du / ni tänka er ;) kramar

2011-10-20 @ 21:08:01
Postat av: ellie

www.hikmet.se är en bra sida med leksaker. ha en trevlig helg med din fina familj

2011-10-21 @ 10:55:22
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback