Tapeter

Just my luck.

Förut var vi och kollade på tapeter, och jag gick igenom pärm efter pärm med barntapeter, jag visste exakt vad jag letade efter, men pärmarna blev bara färre och färre och till slut fanns den inte kvar?
Jag frågade en som jobbade där, och då har just den pärmen utgått!!!

Så typiskt!!!!
Jag tänkte såhär: Vi målar alla väggar vitt, förutom en, där vi ska ha fondtapet, och den här fondtapeten ville jag ha Musse & Mimmi på (och gänget)
Nu hittade jag en kommande kollektion, MEN den kommer först i slutet av NOVEMBER! Damn it!
Vad ska jag göra nu då...?

Vi åkte till ett annat ställe där jag hittade skitsnygga fondtapeter till vardagsrummet, så snygga att jag vill ha dom i vårat sovrum också! Men vi får se...
Idag skulle vi gå och kika på tapeter och färg igen, för imorn sätter vi igång!

Vad ska man ha i hallen då?
Och hur gör jag med barnens rum? Till köket blir det nog bäst att bara ha vitt?

Kan fortfarande inte fatta att vi ska få nycklarna till vårat nya hem imorgon!!!


Kommentarer
Postat av: sara

hej hej ville bara säga att du har så otroligt söta barn. önskar dig lycka till med nya hemmet och renoveringen.. får man fråga har ni köpt hus eller lgh kram kram

2011-10-27 @ 14:09:23
Postat av: Karolina Nordling

Det kommer bli jättemysigt!!!

2011-10-27 @ 16:21:40
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Hannah

har du sökt på butikerna på nätet, många har ju just fondväggs tapeter, tror det kallas Walltastic. Finns massor av olika utseenden

2011-10-27 @ 18:16:42
Postat av: mummu

Satu ,när jag var på Handens sjh.idag så hon som sitter i receptionen,frågade ,om jag har barnbarn som är tvillingar,ja sa jag ,hon sa att dem är otroligt söta,och dem var så fin klipta ihåret,är pappan frisör,frågade hon ,nej sa jag.Hih,,Hih,Aatu frissa eller,,,

2011-10-27 @ 18:40:56
Postat av: Sanne

hej nu va det länge sen jag kommenterade men du letade efter taper till barn o då måste jag tipsa dig om www.photowall.se finns jätte fina där inne bara klicka på fototapeter och där efter characters collection finns många fina med disney! Lycka till med renovering o flytt! Ha en underbar helg! kram

2011-10-28 @ 08:18:45
Postat av: ellie

hej,vad roligt att få inreda sitt nya hem precis som man vill ha!! tycker att det är väldigt snyggt med målade ränder i olika färger och olika storlekar som en fondvägg,ser väldigt fräscht ut och passar i flera år,sen kan man ju variera med sälvhäftande wallies(tror jag det heter) på de väggar som är enfärgade...själv så körde jag sockersött och ljust när barnen var små,nu är äldsta sonen 6år och allt ska vara mörkt och tufft:(. ha en riktigt trevlig helg!!

2011-10-29 @ 10:58:23
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback