Renovering dag 3

Eftersom jag inte var i lägenheten den andra dagen av renoveringar så har jag inga bilder därifrån.
Här kommer bilderna från dag 3, igårkväll alltså:

Vardagsrums väggen är spacklade


Ena hallens garderober är borta, nu blir det mera space och man kan andas utan att det känns trångt!
Mycket jobb där undern bara...


Bastun är borta
- Många som undtar varför vi inte har bastun kvar, men den är så trång så bara en får plats åt gången, och dessutom är den felbyggd. Och så vill va ha ett stort badrum så att vi får plats med våran stora bubbelbad och det skulle inte vi få plats nu.


Väggen ska rivas, kakel och klinkers ska bort och här blir det stort och fins sen!


Karo, Felicia, Anna, Stefu, Emma och sebastian kom och kikade på lägenheten



Mycket framsteg har dom gjort!
I´m loving it!


Kommentarer
Postat av: marina

oj,fullt upp med renovering ser jag, kommer nog bli jättefint till slut=)

2011-10-31 @ 16:49:55
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: boosse

Vad fort ni jobbar på!! Har ni satt upp ett mål när lägenheten ska vara färdig? Du kanske redan har berättat men mitt minne är itne som det ska ;) kram

2011-10-31 @ 21:12:00
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vi har oxå en bastu som vi inte använder. Folk tycker att vi är tokiga men ingen av oss är speciellt mycket för att sitta och trycka i värmen ;-) skulle hellre byta den mot en jacuzzi men det får nog bli när barnen är stora. Har ett massagebadkar nu som jag har använt 2 ggr på snart 4 år!

2011-11-01 @ 08:47:43
URL: http://sofiajblogg.blogspot.com
Postat av: erika

Så spännande och roligt att fixa till i nya lgh! Kommer att bli så fint kan jag gissa :-). Tur att han klarar av att göra mycket av jobbet själv. Ni har det som vi... jag försöker hjälpa till, men det funkar aldrig. Oftast är barnen överallt och annars är det sånt som Yannick redan har planerat hur han ska göra, och jag är inte alls så duktig på renovering mm. Fina bilder som vanligt! Kramar

2011-11-02 @ 07:39:07
Postat av: sandra

Har inte varit inne här på länge igen...



Ska ni flytta :) ? KUL! En stor lägenhet va ;) ?



Jag har köpt några julklappar till gossarna redan, Duplo och två resväskor som ja tror att dom kommer gilla att leka med. Sen blir det något annat, funderar på snowracer :)



Vad ska ni köpa:)?



Kram!

2011-11-02 @ 10:52:43
URL: http://www.viskablifyra.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback