Nyklippta Puua!

Åh jag känner mig riktigt tråkig med bloggen just nu...

I lördags när vi promenerade till Handen tvingade jag och Felicia Puua att gå och klippa sig. Hans hår hade blivit lite väl för långt och han har vägrat klippa sig, och Mummu har tjatat på honom en massa. Så nu tänkte vi överraska henne, så jag gick in och bokade tid till honom som tog in honom på en gång.Jag tror att han gav med sig mest för att Nicole sa: "Puua, du får klippa dig, annars får du inte komma hem till mig." Hahahaa...

Puua


Felicia, Vanessa, Nicole, Jonathan & Danilo sitter i publik medans Puua blir klippt
(Det märktes att vi vart där, för grabbarna smulade med lite kakor så att dem skulle sitta still...)


Se va fin han blev!


I centrum finns bil kundvagnar man kan få låna, där alla barnen brukar sitta och leka, och ni kan ju gissa en eller två gånger om det är lätt att få med sig dom därifrån... speciellt grabbarna fick värsta utbrotten när vi skulle gå...


Nukke & Bessa håller hårt i Andres och Puuas öron så att dem sitter ordentligt!



Bjuder på två bilder från BVC också... (Nicoles 3-årskontroll)

Nu är det det här och en film som gäller:



Natti, Natti!


Kommentarer
Postat av: erika

Så fin han blev din pappa :-) Han verkar vara en helt gudomlig pappa! Dina barn är verkligen sockersöta! Kan aldrig titta mig less... alltid lika roligt att läsa din blogg också. Tittade på bilden av dig när du var modell för din systers sida... gud så vacker du är vännen! Har du arbetat som modell? Många varma höstkramar från Lövånger!

2011-10-04 @ 13:31:24
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback