Nycklarna imorgon!

Tomorrow, tomorrow- i love you, tommorrow, your only a day awaaaayyyy!
 Ni som är mina trogna läsare vet att imorgon är dagen som vi har väntat och längtat efter.
Imorgon klockan 10 på morgonen befinner vi oss i mäklarens kontor för att få nycklarna till vårat nya hem!
Jeeehaa!

ÄNTLIGEN! Men vi kommer att ha en lång renoveringsprocess framför oss misstänker jag... innan vi flyttar in alla våra möbler.

Varje morgon när vi går till dagis så tittar jag & Nukke på våran nya lägenhet, den ligger ju precis vid dagiset.
Nicole är så duktig, hon vet adressen där hon bor nu, och hon vet adressen dit vi ska flytta. Jätte duktig!

Vanessa går runt och berättar för alla att vi ska flytta, men jag tror inte att någon av dem förstår vad det innebär. Dom ser mig packa kartong efter kartong, grejer försvinner från deras hem, men jag tror inte att dom vet vad som kommer att hända, att vi inte ska bo här nån mer.

Imorgon går vi till mäklaren hela familjen, och sedan gå till vårat nya, tomma, orenoverade hem och möta upp värderingsmannen. Därefetr ska Mummu komma dit och hämta barnen och så ska jag och hjärtat mitt iväg och handla allt vi behöver för att börja måla och tapetsera i barnens + vårat rum. Fast tapeterna ska vi ju beställa.

Funderar fortfarande på fondväggarna till barnens rum... Hittar inga tapet med något med Disney på!
Snälla, om ni vet något ställe, så hojta till! I annat fall har jag iaf hittat Musse Pigg bård att beställa på nätet, men vi får se...

Idag såg det plötsligt tomt ut här hemma. Nu syns det att något kommer att hända. Innan har jag ju bara packat ut förrådet, barnens leksaker, skåp osv osv, men idag packade jag ner tavlor, blommor och annat som står framme, så nu börjar det se ganska tomt ut.

Nähep, nu ska jag ta och lägga mig ett tag på soffan med mitt hjärta, ska försöka komma i sängs tidigt ikväll.
I helgen har vi fullt upp!

Uppdatering från våran nya lägenhet kommer imorgon

Kommentarer
Postat av: Melina

Satu, efterom barnen gillar att rita, speciellt på väggarna haha, måla till såndär färg som man kan rita på & sen sudda ut :) vet inte vad den heter, men ja du förstår nog vad jag menar :)

2011-10-27 @ 22:33:13
URL: http://malcantara.blogg.se/
Postat av: Babyboo

Åh vad roligt för er! Allt bra med er annars?



Kram

2011-10-27 @ 22:39:52
URL: http://blogg.mama.nu/babyboo
Postat av: Anonym

Hej, har hittat in hit via FL nån gång och brukar titta in ibland men är dålig på att kommentera.

Ville bara tipsa om en sida där man kan beställa fototapeter, antingen med egen bild eller så har de ett antal tapeter med disneymotiv. Vet inte om det kan vara nåt för er,de kostar en del såg jag, men här är adressen i alla fall: http://www.photowall.se/photo-wallpaper/brands

2011-10-27 @ 23:00:37
Postat av: Helena

Spännande o kul att börja tapetsera o måla. Är ju så kul när man ser att det närmar sig inflyttning sedan. :)

Finns en sida på nätet som heter: muralsyourway.com där finns massa underbara disneytapeter/wallies. Vet dock inte hur dyra de är och hur lång tid det tar att få dem.

2011-10-28 @ 01:37:05
Postat av: Rockmom

Spännande med flytt! Väntar med spänning på foton

Jag läser annars din blogg varje dag, men med två yrväder i huset så blir det allt svårare att hinna med och kommentera. Bara så du vet ;)

Kram

2011-10-28 @ 05:57:10
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Karolina Nordling

Va kuuuul, e ni där på nya när skolan slutar? Ifall vi kommer förbi?

2011-10-28 @ 07:54:33
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Celia

Hej!

Testa att googla "Disney tapeter", så kommer det upp en massa med ställen som har väggdekorationer och fondväggar.



http://www.photowall.se/photo-wallpaper/brands?gclid=CMWPq9ThiqwCFUi_zAodW0_Smg



De har riktigt läckra Mickey & Friends. :D



Lycka till med tapetletandet och renoverandet, vilket säkert inte är det lättaste med fyra små vilda änglar runt benen. Men sååå skönt när man väl landar i sitt nya slott!



Önskar er en riktigt skön helg!



2011-10-28 @ 08:47:09
Postat av: -Santsu-

Ihanaaaaa....



On niin happy teidän puolesta! Noi tapetti hommat on niin rasittavia. Ihastuin yhteen tapettiin kerran mutta sitä joutui odottaa melkein 3kk. Joten en ottanut.

Toivottavasti sä löydät lasten huoneeseen jonkun kivan tapetin!!



Istun sairaalassa ja odotan että toinen kaksosista heräis nukutuksesta! Ipad nenässä kiinni ni aika menee paremmin kun odotan pikkuista!



Rutkasti iloa remppaan!!

2011-10-28 @ 09:27:15
Postat av: boosse

Det är min dröm att få inreda en hel lägenhet från grundne men tapeter och så! vet tyvärr inga söta tapeter men skulle jag få syn på något hojtar jag til!

Kram

2011-10-28 @ 10:38:59
URL: http://boosses.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback