ID kort

Nu har vi precis kommit hem från stan där vi fixade inför mitt ID kort som gått ut.
Andres tyckte på morgonen när jag höll på att fixa mig iordning att jag skulle se finare ut med en sopsäck över huvudet... Charmerande man den där Andres.

När vi kom fram så fyllde jag i papper och så tog dom bild på mig. = Som jag INTE alls är nöjd med.
Jag såg ut som en gammal fängelse kund! Jag fick inte le, bara sitta och titta rakt fram.

Nu sover grabbarna och flickorna tittar på Lotta på Bråkmakargatan, jag tänkte ta och packa lite jag.
Andres började packa lite idag han också, men... ja... ni vet ju hur jag är. Jag vill ha allt i ordning och reda, alla grejer som ska vara i samma rum ska in i samma flytt-låda. Men Andres la ner en picknickväska, hoppgungor och 2 andra väskor i en kartong. Varför inte bara fylla väskorna med grejer istället? Män....

Nä, nu ska jag göra lite nytta!


Kommentarer
Postat av: erika

Haha... typiskt män ;-). Jag skrev på alla lådor, på toppen och sidan.. vilket rum det var till. jag är likadan. kramar

2011-10-04 @ 15:53:14
Postat av: Rockmom

Det börjar närma sig med er flytt, spännande :)

2011-10-04 @ 18:59:13
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

hatar när man ska göra ID eller pass tex man får ju inte se "normal" ut ofta man står å stirrar rakt fram bara :P precis som du säger så ser man inte klok ut haha

2011-10-05 @ 15:55:20
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback