Hål i fosterhinnan

Grabbarna sover nu, Andres åkte iväg på ärenden, flickorna tittar på Lotta på Bråkmakargatan och själv har jag tvättat, diskat, dammsugit, moppat golven och plockat undan.
Nu väntar jag bara på nya nyheter om bebisen.

Jag är så glad för deras skull, det går inte att beskriva. This is BIG!
Vi kämpar med er, Diego & Shabnam!

Ja juste- och rubriken ja. Dom har gjort hål i fosterhinann så nu har vattnet gått. Nu går det förhoppningsvis snabbt så hon slipper ha ont så länge.

Snart är han nog här!!!


Jag undrar vad han ska få heta?


Kommentarer
Postat av: Kicki

Va spännande! Skickar styrketankar till dom!

2011-10-07 @ 13:27:56
Postat av: Eva

Spännande...bebisen och mamman är riktiga fighters som pappan/mannen =)

2011-10-07 @ 14:40:25
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback