....Det är bara att inse.....

Jahop.

Det är bara att inse att Vanessa inte ska sova middag längre. Hon är tydligen en stor tjej nu....
De senaste veckorna har hon inte sovit middag alls, och har då (oftast) somnat som en stock på kvällen.
-Idag somnade hon i bilen på väg till stan för att hämta ut mitt nya legg (där jag ser ut som en fängelsekund) och då förvandlades denna nattning till en mardröm. Hon ville inte sova, så hon satt där och skrek som en tok hur läbge som helst.
Det var jag som gav upp efter ca. 40 minuter...

Så jag sitter inte här ensam och har lite tisdagsmys medans jag tittar på Desperate Housewifes om jag säger så......


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Haha ...

2011-10-18 @ 21:55:23
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Anni

Knasigt d där!

Våran äldsta som fyller 4 i februari slutade sova på dan när hon var ca 3,5 år. Drygt en månad sen.

Och mellansonen som är 2 år o 2 månader han börjar redan bli så att det strular om han sover på dan!? Jag förstår inte!

Inte tala om lillebror 6 månader, som tycks leva på att bara hänga på;)

2011-10-19 @ 11:14:42
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback