Blogg APP

Läste att det har kommit en blogg.se APP till mobilerna nu.
Vadå nu? Jag har haft den på min mobil sen jag fick min iPhone!
OCH så har jag mina favorit bloggar som appar på mobilskärmer så jag har kunnat gå in och läsa när jag velat... Weird...

Det som är skillnad nu är att när jag loggar in på min blogg från mobilen nu så kan jag ladda ner bilder, vilket jag inte kunde förut. Men det tråkiga är att min blogg ser inte ut som "min blogg" nu, utan det är bara en massa text.

Glöm nu inte att lägga min blogg som en app på era mobiler!
Gå bara in på www.mybabydolls.blogg.se och sen trycker ni på "den där pilen" i en fyrkant, och sen"Lägg till på hemskärmen, och voilá!

Nu ska jag kika runt lite på Ellos & Jotex...


Kommentarer
Postat av: erika

Jag har inte kunnat blogga från min mobil förrut.. när jag har gratis konto. Du kanske betalar för din blogg? Eller så är det jag som var sen att hitta den. Men jag är så bekväm, så lättare att blogga från datorn :-). kram

2011-10-03 @ 10:05:43
Postat av: -Santsu-

Moikka!!

Oletko joskus lukenut vildängel blogia?? aika kamalaa ja samalla todella surullista luettavaa!!



Käyppä lukemassa ja kerro mitä pidit...

Minusta kyllä surullista!

2011-10-03 @ 11:37:34
Postat av: Emma

jHr ingen iphone så ja kan inte , för de är väl bara iphone mobiler de funkar på?

2011-10-03 @ 12:45:24
URL: http://www.mammatillbenjamin,blogg.se
Postat av: -Santsu-

http://vildangel.wordpress.com/#!/cover. Tässä linkki sinne....

2011-10-03 @ 22:30:27
Postat av: Taru

Hello! Skillnaden med den här "nya" blogg-appen är att man kan ladda in bilder på bloggen direkt från telefonen.. :-) Hörde jag iallafall..

2011-10-04 @ 10:26:08
Postat av: Camilla 31 år & 8 barnsmamma

Jag fattar inte hur jag gör.

Jag har ingen ophone men jag har en android så det ska funka.

men när jag försöker så står det bara att jag har ingen enhet?



ååhh jag fattar inte..det blir så på alla appar jag försöker på.

Jag har kollat o det ska ju gå på min..



Mvh Camilla

2011-10-04 @ 14:10:38
URL: http://minstorafamilj.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback