Baka, Baka

Idag är det onsdag, nu vänder veckan.
Micael fyller 18 år idag, så jag har gjort en tårta och bakat en massa bullar dagen till ära.

Snart kommer Nicole hem från dagis, idag ska Puua hämta hem henne.
Grabbarna ligger och sover lite skönhetssömn och själv har jag stått i köket med Vanessa hela förmiddagen. Hon tar alltid fram en stol och ställer sig för att diska, och "hjälpa" till med olika grejer.

Idag var Nukke ännu mer ledsen när jag lämnade henne på dagis. Mummu sa att Merja är frisk nu och skulle vara på dagis, och då var hon glad igen- men när vi kom fram så var hon på kurs och skulle komma först efter lunch. Så hon var riktigt besviken, och Ritva (tog emot henne igår) var inte heller där.
Men hon gav mig en puss och gick iväg med Sirke. (den 3:dje personalen)
Idag fick Vanessa följa med och lämna Nicole. Och hon ville INTE gå hem!
Hon ville IN och Nicole ville UT.
Hahah... nänä, hon får nog stanna hemma med mamsen ett tag till.

Nu ska jag gå och koka lite kaffe. Sen borde jag packa. Phew...


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej gumsan!

Måste bara tacka för er hälsning till Milo i tidningen, jättekul!

Vilka härliga bullar du gjort, blir riktigt sugen. Håller på med GI just nu så inga bullar blir det för mig... Men det blir lite fusk på lördag eftersom Nellas kalas är då och jag ska iallafall ta en bit tårta för att fira henne. Annars är det strikta regler!

Vi ses väl 5:e? ;-)



Kramis från Kicki

2011-10-26 @ 15:28:00
Postat av: Emma

mums vilken smaskig bild:)

2011-10-26 @ 19:05:20
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback