3:dje gången gillt??

Kommer ni ihåg att jag skrivit 2 (!) gånger att vi börjat kolla på en film? Igår trodde ju jag att jag skulle somna medans vi kollade på filmen, för jag var jätte trött, men så fel jag hade. Det var min andra hälft, Andres som låg och snarkade ca 5 minuter in i filmen.
Jag väckte honom och frågade om vi inte skulle kolla den tredje och sista biten imorgon (idag) istället. "Nänä, jag sover inte, jag kollar hela tiden!" var svaret från en yrvaken Andres. (Han säger alltid att han kollar fast han sovit som en stock.) Och tjena- 2 minuter senare sov han som en liten baby.

Så nu gör vi ett sista försök och tittar hela filmen....
Nu håller vi oss vakna i alla fall... ;-)

Andres fick en jätte fin bild på lille Robin tidigare, vill bara visa den för er! :)


Kommentarer
Postat av: marina

Vi mår bara bra:) hur mår du,är det dags för flytt snart?

2011-10-24 @ 07:05:19
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: Anna Köhler

Naw vad söt han är

din make är ju rolig när det gäller film tittandet haha,,hoppas ni kan kolla färdigt filmen

2011-10-24 @ 11:26:37
URL: http://www.annakohler.bloggplatsen.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback