Tvätt & Dusch

Gaah va jag saknar våran tvättmaskin och torktumlare!! För att inte tala om badet!
Tvättbergen är enorm, och jag HATAR att duscha! Och barnen likaså! Dom gillar det knte alls. Jag är en som badar 2 gånger per dag, använder aldrig duschen, gillar det inte för fem öre.
Det blir blött överallt och jag fryser så fort jag kliver ut.
Och duschen här har ett enormt munstycke, som ett flygande tefat som slänger hinkar av vatten på en, så man drunknar ju nästan...

Jag hoppas, hoppas att badrumskillarna blir klara imorgon, då ska vi alla njuuuuta av ett långt bad....

Nu ser det ut såhär i vårat badrum:


Kommentarer
Postat av: Niikki

Menar du allvar med att du badar 2 gånger per dag? Torkar inte din hund ut väldigt mkt? Jag älskar att bada oxå, men jag kan inte bada mer än typ 1 gång per vecka annars blir hunden jätte torr. Så här får jag nöja mig med duschen.. :/ Barnen älskar oxå att bada mer än duschen. Verkar som det inte är många barn som gillar att duscha.

2011-11-29 @ 22:45:10
URL: http://mammaniikki.blogspot.com
Postat av: Helena

Det enda jag kunde tänka på när jag läste inlägget var att det måste gå åt myyyycket vatten om man ska fylla det stora badkaret två ggr per dag... :) Men är ruggigt avundsjuk på alla som har såna badkar, jag vill ju också ha det.....Tror dock att badkaret skulle ta all plats i vårt badrum, så jag skulle få ha toan o tvättstället i hallen. :)

2011-12-01 @ 02:01:29
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback