Sova

God kväll allihopa!
Nu är det kväll igen, och jag kan pusta ut. Det är verkligen fullt upp med barnen och packning och all planering här hela tiden. Det är inte så lätt att fixa och dona med packning och annat när man har 4 små att se efter.

Men idag har iaf Andres och Micael vart och lämnat allt till förrådet i den nya lägenheten. Dom stod utandför grabbarnas fönster, och jag skickade låda efter låda- påse efter påse, till slut var våran stackars bil fullt med grejer.

Jag har inte varit i den nya lägenheten idag, men Andres skickade en bild att nästan alla väggar är färdig kaklade. Love it!

Imorgon ska jag och Vanessa och Nicole till julkyrkan med Nicoles dagis. Vi ska sjunga jullåtar och äta pepparkakor och dricka saft. Ska bli jätte mysigt! Det ser jag fram emot. Lite mera julkänslor sådär innan advent.

Vet ni vad jag tänkte göra nu?
Gå och LÄGGA MIG!

Jepp. Känner mig helt slutkörd. Men om jag känner mig väl kommer jag ändå att hitta tusen saker att göra innan jag faktiskt hamnar i sängen.

Hoppas att Danilo sover bra inatt!!!!
 Håll era tummar till att det inte blir något "natt-inlägg" här....
Hoppas att vi INTE hörs inatt.

SOV SÅ GOTT ALLIHOPA !!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Önskar er alla en riktig skön god natt! Kram

2011-11-23 @ 20:05:00
Postat av: -Santsu-

Voi eiii,toivottavasti teillä on nukuttu yö hyvin. Nyt kun olisi varmasti kiva nukkua ja kerätä voimia muuttoa varten.



Joulukirkko on niin ihana siellä aina saa mahtavan annoksen joulufiilistä! Luntakin kun sais vielä maahan ni wau,mutta täällä ainakin sataa vettä ihan hulluna. Yööökkk...

Meilläkin Jules alkanut nukkumaan tosi levottomasti,huutaa keskellä yötä papppaaaaapappaaaa..... Mutta onneksi ei tarvitse nousta hän yleensä nukahtaa itse aika pian.



Voimia öihin ja muuttoon.

2011-11-24 @ 09:32:36
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback