Sista dagen av november.

Idag då, hmm... Natten gick inte så bra. Nicole hostade mycket, så jag tror inte att hon fick sig mycket sömn inatt. Vid 6 när jag kom från Danilos rum, så låg hon plötsligt i våran säng och sov.
Så jag bestämde mig för att fråga om hon ville gå på dagis eller om hon ville stanna hemma. Hon ville vara hemma, så då fick hon.
Dom började måla alla väggar i hennes avdelning idag, så jag tänkte why not, dom skulle ändå ha fått vara ute nästan hela dagen, och det hade Nicole nog inte orkat. Och hon har nog fått nog av all renovering kan jag tänka mig, höhhö... Men imorgon ska hon gå, hon mådde bara bra idag- trött, men ingen jobbig hosta.

På förmiddan när badrumskillarna kom hit gick jag och barnen ut en sväng.
Grabbarnas testade sina nya överdragsbyxor som dom fick från Mummu- jätte fina! Kiitos Mamma! Nu gör det inget att dom ramlar eller sätter sig, nu blir inte brallorna skitiga iaf.

På baksidan av våran nya hem:
Nukke & Bessa älskar den här lilla stugan i högra hörnet av bilden, dom lagar mat där...



Sen har jag tagit mig an balkongen. Där har allt legat huller om buller, alla maskiner och verktyg och annat är där. Men jag möblerade om lite, la mattor, tömde balkongs kartonger.. Jag kastade sopor, gick ner till källaren med några grejer... det börjar bli irodning.
Bara vi blir klara med allt så försvinner alla maskiner och verktyg.
Micael & Andres har jobbat. Sen har Andres sysselsatt sig med att trolla bort sladdar och koppla ihop boxern och allt möjligt. (sladdar och elektronik är inte min starka sida)
Men jag har stört mig grymt mycket på alla sladdar som hänger och står framme överallt. Tack älskling.

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund, jag hör hur ett av mina favvo choklad ropar på mig....


(Thank God for Rusta!)


Kommentarer
Postat av: Sweetie

Ät massor av choklad!! Det är du mer än värd!!!

Är igång med bloggen igen bytheway:) kika in vettja!!! puss

2011-11-30 @ 23:10:00
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback