Nicoles FÖRSTA streckgubbe!

Nicole och Vanessa tycker om att rita, men då har dom bara suttit och klottrat på pappret, jag vet att Nicole sitter mycket och ritar eller målar på dagis-
Idag- satt hon och Bessa här hemma och Nicole ritade sin ALLRA FÖRSTA streckgubbe!!!!
Jag blev sååå glad och stolt!
Min lilla docka håller på och blir stor!
Nu hänger den på kylskåpsdörren tillsammans med Bessas teckning. Hon hade visst ritat ett monster som hon har i sitt rum?

Den föreställer en prins och en prinsessa med tiara, men det ser ni väl redan. Right?


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Hihi voi toista, tosi hieno!

2011-11-30 @ 21:27:45
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Sweetie

åh, det där e stort!!!

Härlig känsla kan jag tänka mig!!!



uderbart!!

2011-11-30 @ 23:13:14
Postat av: Helena

Klart vi ser vad de föreställer. :) Jättefina ju.

2011-12-01 @ 01:55:48
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback