Minnestund imorgon (fredag)

Imorgon är dagen här.
Minnas minnestund hålls imorgon klockan 11.00.
Allting känns så overkligt fortfarande. Jag tänker på henne och hennes familj varje dag.

Kistan kommer att vara där, därefter ska hon kremeras. Urnsättningen sker i Finland den 19:e november.
det kommer att bli väldigt tufft imorgon. Tänk då hur hennes barn och man kommer att känna det? Obeskrivligt.
Det har redan gått 3 ½ vecka sen hon lämnade oss. Tiden går, fast det känns som att allting stannade till.

Barnen ska vi lämna hos Abuela (Abuelo jobbar) och även farbror Oscar har tagit ledigt för att vara med våra bustroll. Jag tror att lämningen går bra, fast vi aldrig lämnat dom där själva förut.
Även deras storasyster Patricia skulle komma dit och leka med barnen, vilket dom var glada över.
Deras skötväska är packad, sen har vi även köpt varsina godispåsar till tjejerna. Det ska nog bli bra det här...

Jag är bara så himla nervös inför minnestunden.

Till Klockan 11 imorgon ska jag skickat in en tidsinställd inlägg här på bloggen. Det är en låt som säkert kommer att spelas i kyrkan. Till minne av våran kära Minttu.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Mina tankar går till hela er familj och släkt i dag... En tung dag för er... Styrkekramar

2011-11-04 @ 07:26:50
Postat av: Karolina Nordling

:(

2011-11-04 @ 07:31:18
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: TÄVLING PÅGÅR - Mamma Till Vincent&Linus

vem va Minna? :( <3

2011-11-05 @ 10:00:01
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback