♥ Kärlek ♥

Nicole, Vanessa, Danilo & Jonathan är verkligen våra ögonstenar, det bästa som hänt oss.
Dom är "lite" busiga och hittar på en massa hyss och dom bråkar med varandra så att öronen ryker, men dom är inte elaka på något vis alls. Visst tappar man humöret med dom ibland för allt dom hittar på och man får tjata och tjata på dom, och känner sig ibland helt slut men dom är ändå helt underbara, alla fyra.
Och det är inte alltid alls så jobbigt som man kan tro. (ibland är det värre)

Dom menar inget illa med allt bus dom hittar på, "DET BARA BLIR".

Dom är jätte omtänksamma och kärleksfulla och ser alltid efter varandra.
Dom bråkar en massa, men dom försvarar också varandra något enormt mycket. Och dom saknar varandra om en är borta.

Nicole och Danilo har någon speciell relation med varandra. Dom två tyr sig mot varandra jämt. Nicole vill alltid att Danilo ska sitta med henne, och idag satte han sig med henne och började kramas och pussas med varandra.
Jag sprang och hämtade kameran för att fånga det fina ögonblicket för evigt




Vanessa och Jonathan delar något speciellt dom också. Dom går varandra på nerverna jämt!  Alltid om det är något som hänt, så skyller Bessa på Jonathan.
Båda två är lite "busigare" av sig och vill inte alls sitta och gosa så ofta.



Vi Älskar Er! Tack för att Ni finns!



Nu har Jonathan precis vaknat och står här bredvid mig och tuggar på äpple. Nicole och Vanessa sitter och tittar på Madicken med sina dockor. Dom har ätit 2 hela paket med Nöt-Creme (6 st var) som deras pappa köpte till dom igår. Jaja, idag är det fredag, och då har vi myspys dag, så då får dom äta lite gott och vara vakna länge. Ikväll ska vi titta på Idol och ta det lungt.

Alla deras ytterkläder ligger i tvätten. Jag som nyss tvättade grabbarnas jackor var tvungen att tvätta dom igen eftersom dom åt banan på Coop igår och kladdade på jackorna...
Nicoles täckbyxor, handskar, mössa och alla jackor ska också tvättas, så jag vet inte om vi hinner gå ut idag, vi får se om dom blir klara.

Åh va jag saknar Andres... Skönt att det är helg så att han kan vara hemma och slippa gå upp så himla tidig som han får göra. Han går upp 5 varje morgon och jobbar på sitt jobb först, och sen har han gått till våran nya lägenhet och jobbat där till sent på kvällarna. Ska bli mysigt att ha honom hemma hela helgen.

Nu är Mummu, Karo och Felicia & Dewin i Finland.
När jag läser hennes blogg så ser det ut som att dom har så himla mysigt.
Kika in ni också:
www.karolinanordling.com

Nu ska jag ta och ringa min bästa svägerska Anna och höra hur det är med dom, och om dom hinner komma på en liten fika. Barnen saknar dom så!
Få se när Kockisen vaknar... Han vaknade ju 5 imorse och vägrade somna om så han är väl lite trött antar jag...
Nu frågar Nicole efter honom, hon saknar honom redan... Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Såå söta love you

2011-11-18 @ 21:22:56
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback