Ekoooo

Nu ser det riktigt tomt ut här hemma.
Inga gardiner, inga mattor, inga blommor och genast då ser det så tomt ut.
Barnens alla leksaker är nerpackade, dom har bara nån lite sak kvar att packas ner... Alla lådor och skåp står tomma. Snart ska jag ta det sista här uppe, men jag vet inte riktigt vart jag ska börja, så jag har mest gått runt och funderat och flyttat saker från en plats till annan. Och förresten så ekar det här inne ocskså, så minsta lilla tjata och gnäll upprepas 103757 gånger. Roligt.

Det är stopp med allt jag måste göra också, för att vi inte har nån tvättmedel kvar och inga stora sopsäckar heller att lägga kläder osv i... Snart kommer Andres & Micael hem, då ska vi till affären.
(efter deras mat och bad)

Förresten så har det vart en sån där "hej-kom-och-hjälp-mig" förmddag med barnen igen.
Både Nicole och Vanessa är så trotsiga och grabbarna hänger vid benen.
Näe, jag ska inte klaga mer. Jag har lärt mig att om man inte har något trevligt att säga, så behöver man inte säga det alls.

Det här är våran sista dag här, imorgon flyttar vi!



Kommentarer
Postat av: Isaks mamma

Lycka till med sista fixet! Ska bli spännande att "följa" er in i nya lägenheten!

2011-11-25 @ 16:43:25
Postat av: mummu

ÄÄÄÄÄNNNTTTLLLIIIGEEEN.Jätte kul,jag lovar det blir mycket lungnare,när allting är på plats.Satu jag har en paket till dig,som jag vet att du gillar.Tar´med den när vi går o städar.Rakastan.Pusu Beso.



9

2011-11-25 @ 17:59:36
Postat av: boosse

Vad härligt det ska bli för er och äntligen få flytta!!!

2011-11-25 @ 21:20:26
URL: http://boosses.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback