Bildregn

Här kommer några bilder medans jag ändå sitter här vid datorn
En blogg med bilder är mycket roligare än en utan bilder? Eller?

Det här var från förra fredan när vi hade lite mys framför Idol. Mummu, Puua, Karo och hennes barn kom också.

MYS!

Vanessa och Nicole matade oss med kex och ost i massor!


Och från veckan:
Jag hämtade Nicole och Dewin från dagis i tisdags :) Då stannade en man framför mig och frågade om jag jobbade där på dagiset, eftersom jag gick där med 5 små barn. Jag drog en vit lögn och sa att alla fem var mina barn, så hans stod där och bugade och bockade, hehe...


Vanessa & Felicia myser hos Mosteri


3 av mina ögonstenar på vift och hämtar storasyster Nicole från Mummu


Vi fick mellis hos Mummu igår också, tack Mummu!!!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback