Shopping och Bus

Igår när Andreskom hem från jobbet så fick tjejerna gå hem till Mummu och Puua och leka lite medans jag, Andres & Prinsarna åkte till Farsta för att shoppa lite födelsedags presenter till tjejerna.
Vi ska göra så som förra året att båda två får presenter när den ena fyller år. Alltså, på måndag fyller Nicole 3 år och då ska både hon och Vanessa få paket från oss. Och när Vanessa fyller 2 år i Juni så ska båda två paket igen. Låter kanske konstigt, men det blir bäst så just nu. Och så har dem ju ett gemensamt kalas den 5 juni.
När dem blir äldre kanske dom vill ha egna kalas, men just nu har dem samma vänner så det är onödigt och inte tala om KOSTSAMT att ordna många kalas direkt efter varandra...
På måndag firar vi dock Nicole med tårta, så dom får en liten "egen" födelsedag för just sig själva.
Dom får känna sig speciella, att dagen är just bara för dem.

Hur som. Vi hittade några presenter som vi tror dom kommer att tycka om.
Bilder kommer sen när Prinsessorna öppnat dom

Andres, jag och Prinsarna gick på torget, där dom höll på att packa upp för dagen och köpte några askar jordgubbar. Hur goda som helst! Tycker ni om jordgubbar? Och så åt vi även middag tillsammans innan vi åkte för att hämta flickorna. Juste- vi köpte också en till gunga att ha på Mummu & Puuas altan, så nu kan båda grabbarna gunga samtidigt!

Igår hade jag kameran i högsta hugg och tog några gulliga bilder, kanske något jag kan använda till min nya projekt- FOTO VÄGG?

Nyvaken Danilo med Nukke

Akta er för motorcykeln!!

Pojkarna får åka med lite här och där...

Bessa tyckte att allting gick för långsamt och tog över....

My Sunshines!

... Ja... som sagt, dom får åka med lite här och där...

Jonathan

Danilo (Den kända Popeye minen)

Bus på G?

Me and My Angel


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Herre gud va söta barn ni har!! Jag smälter varje gång jag ser dom=)

2011-05-29 @ 21:06:15
URL: http://albinsmamma.devote.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback