♥ DANILO ♥

Jag har ju gjort sånna här "Det-här-är-jag" med både Nicole och Vanessa, såklart ska grabbarna också få egna!
Jag fortsätter här med Danilo!


Namn: Danilo Stefan Andres Gonzalez
Smeknamn: Dani, Danonino, Tjockis, Danilove, Dino, Niino, Popeye, Kulta, Makkara...
Födelsedag: Den 8 april 2010
Ögonfärg: Ljusblåa
Hårfärg: Ljus brunt
Horoskop: Väduren

Vart bor du?:
Sverige, Stockholm, Haninge.
Vart är du ifrån?: Mamma är finsk, pappa är från Uruguay, jag är född i Sverige.
Familj: Pappa Andres, Mamma Satu, Storebröder Diego & Micael, storasyster Patricia, Nicole och Vanessa och min tvillingbror Jonathan (jag är dock 7 minuter äldre!)

Favorit rätt: ALLT!
Favorit film: Toy Story
Favorit sport: .....Krypa efter bollar och kakor.
Favorit skådespelare: Jag har ingen ännu.
Favorit godis: Kakor
Favorit leksak: Dammsugaren och olika sladdar.
Favorit lek: När mamma tar fram dammsugaren är det roligt att dra i sladden och sitta på dammsugaren
Favorit låt: Skaka rumpan, då börjar jag hoppa upp och ner! Mamma försöker lära mig tycka om något som barn i min storlek brukar gilla, t e x "Imse Vimse Spindel", men jag gillar något med lite mera go!
Vad vill du bli när du blir stor?: The cable guy! =)
Vart vill du bo i framtiden?: Hos Mamma. Eller där det finns en dammsugare och mat. Hahaha...

 Tycker om
: Leka med syskon, bada, dammsuga, äta, gosas, utforska allt...
Tycker inte om: Det finns inte så mycket jag inte tycker om... Jo, jag gillar inte att sitta fast när jag åker bil.
SENAST JAG:
Skrattade:
Idag innan läggdags när mamma pussades och gjorde pruttljud på min mage
Grät: ...Efter att Mamma gjort pruttljud på min mage och la mig i sängen. Hon tyckte att det var dags att sova för natten. Det tyckte inte jag.
Filmen du såg: Jag har inte tid att titta på TV.
Tuggade tuggummi: Har aldrig provat.
Sång du sjöng: Hellllloooooo??
Filmen du såg på bio: Har aldrig varit på BIO. Har jag missat nåt?
Vilka länder har du besökt?: Finland
Sån här är jag: Glad, snäll, rolig, nyfiken, gosig....

Här har ni några bilder på mig under dessa 13 månader jag levat!
Enjoy!

Här är jag i pappas famn, bara några dagar gammal.
Jag föddes 10 veckor för tidigt, men mådde toppenbra!

Här gosar jag och brorsan i värmesängen på NEO...

Vi med våra första nallar (de stora från vår kusin Felicia och de små från vår pappa)
Det är jag till höger =)

Jag till vänster
(kläderna är i storlek 44 och aaaaaalldeles för stora på oss!)

Jonathan och jag hemma

Jag med min stora syster Nicole

Vi är på kalas!

Ute på promenad...

Jag med en ful AIK napp. (Men pappa älskade den, så jag var lite tvungen...)

Zzzz...

 Me and my bro

Syskonbild

Vi älskar att bada

Jonathan och Jag

Jag e ju värsta fotomodellen, håller ni inte med?


Såhär stor är jag nu!


Danilo, Mammas Prins, min solstråle. Jag är så stolt över att vara din Mamma, du har varit ett kämpe från dag 1.
Jag äslakr DIG!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback