Mamma/Bessa dag + Grillning


Nuså sätter vi fart med bloggandet igen tycker jag!
Vi börjar med fredagen.
Dagen började med att vi lämna Nicole och grabbarna hos Mummu och Puua. Andres åkte därifrån för att hjälpa Diego och Shabnam med grejer inför bröllopet, jag och Bessa åkte med Karo och Dewin till hennes skönhets salong U-Zone. Där färgade Karo mina fransar och bryn medans Dewin & Bessa lekte... Och sedan gick bara hon och jag till Farsta Centrum och shoppade lite. Vi tittade på fåglarna på torget och så gick vi in i en butik där hon fick sitt utbrott. Den här lilla flickan tänder till från 0 till 100 på bara en sekund.
Suck. Allting började med att jag skulle prova en keps på henne, men den var alldeles för stor så jag la tillbaka den och då börjades det. med rösten som Gud glömde såklart... Hon slängde sig på golvet och skrek och skrek så alla tittade på oss. Till slut fick jag gå ut från butiken med henne. Roligt! Men vad ska man göra...
Efter en stund somnade hon i vagnen iaf, då kunde jag handla klart. När hon vaknade så träffade vi karo som slutade från jobbet. Patrik hade hämtat dewin så vi gick runt, handlade jordgubbar, åt på McDonald´s...
(Karo, din glutenfria hamburgare var ju sååå god! NOT.)
Vi var inne på BR och köpte sånna där gummi band som man har som armband som är olika figurer, det är tydligen jätte poppis just nu, fråga bara Emma och felicia som har säkert 300 st.

På väg till mosters jobb....

I lekrummet....

Lunch


Kändes bra att bara vara jag och Bessa en dag. Hon njöt för fullt (förutom utbrottet i affären) och trivdes att ha all ens uppmärksamhet ett tag. Nästa gång får det bli Nicoles tur då.

Efter våran dag så gick vi till Mummu & Puua där vi skulle fira Stefu med en grillkväll.
Tjejerna hade saknat varandra och lekte bra hela kvällen.

Grillmästarna Karo & Puua. vet bara inte varför köttet blev så svart...?

Danilo och linslusen Puua

Stefu & Emma

Felicia & Karo

Sebastian kom indragandes med Nicole på traktorn...

Efter grillningen bjöd Anna oss alla på GOOOOD tårta! Tack Anna!

Såklart blev det show, Stefan till ära.  Såklart skulle våran nya showgirl Vanessa vara med med moovsen  Nicole är fortfarande för blyg att visa sina talanger ute, men hemma showar hon som värsta divan och kan sjunga med alla texter och moovs, hihih...


Tack för en jätte trevlig kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Ja Satu visst var den god...

Och tårtan också troligtvis...

2011-05-24 @ 07:56:12
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback