Ny torktumlare!



Jag är sååå himla glad!
Inte att vår torktumlare gick sönder (efter 5 år), men att vi var och köpte en ny idag!
Nu blir kläderna så mjuka och fina igen.
Nu ska det tvättas och tumlas så att högen försvinner! Tänk va man tar sånt förgivet.. att ha rena och fina kläder varje dag? Jag tycker att det är jätte viktigt att mina barn ska ha rena och fina kläder på sig varje dag.
Att dom sen blir smutsiga så fort man går ut gör mig absolut ingenting, det är väl sånt tvättmaskiner är till för? Barn ska inte behöva tänka "Det där kan inte jag göra, då blir kläderna smutsiga". Barn ska vara barn!

Jag lovade ju bilder från dagarna som gått, så jag gör det senare ikväll, nu vill jag bara sätta mig på soffan, med tända ljus och min kärlek bredvid och njuta av tystnaden. Vi har precis fårr barnen i sängs efter att ha kommit hem från Fittja där vi firade kusin Emilios födelsedag.

Snart börjar Big Brother också, där ALLA riskerar att åka ut. Vem tror ni att det blir?


Kommentarer
Postat av: Helena

"Grattis" till nya torktumlaren. :)

Förstår verkligen att det måste vara jobbigt att bli utan den när man har fyra småbarn.

Håller med dig om att barn ska slippa tänka på att de blir kladdiga eller smutsiga. Det ska ju synas att det är barn och inte små statyer man har. :)



Förresten, när vi vaknade imorse (söndag) så var det vitt ute och det snöade då och då på dagen. Fast det smälte bort nästan på en gång det kom ner på marken. :)

Ha det bra. Kram

2011-05-01 @ 21:15:41
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

Hemma hos oss är det tvättmaskinen som krånglar... Trots att den är ganska ny. Irriterande sånt!!!

Hoppas ni haft en bra Valborg!

Kram kram

2011-05-01 @ 22:29:43
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Taru

Hello sweetie! Vart köpte ni torktummlaren?

Vi har fortfarande inte tagit oss tid att ens leta efter en men skulle verkligen behöva det..

Avskyr att stå och hänga upp tröja efter tröja på torkställ :-(

Hoppas ni hade en fin valborg! Hur gick det på matchen för Andres son? Kram

2011-05-01 @ 22:56:44
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Grattis! Vilken livräddare en torktummlare kan vara!!

2011-05-02 @ 07:06:42
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Mitt namn är Marie

Själv ha jag en tvättstuga typ gud glömde i källaren på mitt hyreshus.



Men så roligt med en nya torkis..:)



Ha ni haft en bra helg?

2011-05-02 @ 11:09:30
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback