Mamma - Dotter Dag imorgon =)

Imorgon ska jag och Bessa spendera lite tid med varandra, bara vi två.
På morgonen ska vi lämna Nukke och grabbarna hos Mummu & Puua och åka med moster Karo till jobbet.
Karo ska färga mina fransar och bryn Vilket verkligen behövs!!

När vi är klara där ska vi shoppa lite, äta lunch och bara vara. 
Vanessa är lite trött på små grabbarna, hon hamnar i bråk med alla hela tiden, så jag känner att hon behöver ha lite time-out och ha lite egen tid med mig.
Det kommer hon nog tycka är jätte skoj. Hoppas jag iaf!

Idag åkte vi till Fittja för att hälsa på Abuelo och Abuela, vi fikade och barnen busade. Känns kul att dom inte är lika blyga när vi är där! Finally!
Kollade även på kostymer till grabbarna, men hittade inget, så jag får kika vidare imorgon...

Bus hos Abuelo & Abuela


Bjuder på en bild på en bus troll i bollhavet!


Imorgon efter Mamma/Bessa dag ska vi fira brorsans (Stefus) födelsedag. Antingen blir det att grilla eller så blir det fika. Hoppas verkligen att vädret blir som dom sagt, nämligen 19 och sol... men man vet ju aldrig!

Nu ska jag förbereda lite för imorgon, höres!


Kommentarer
Postat av: Helena

Bilden på Vanessa och hennes farmor och farfar är jättefin, utstrålar verkligen kärlek.

2011-05-20 @ 00:44:52
Postat av: Taru

Va mysigt för dig och Bessa! Tycker också det är viktigt att dom får lite egen-tid med föräldrarna.. Då känner dom sig lite stora och tycker säkert det är skönt att få en paus från syskon :-)

Hoppas ni får en mysig dag... Och mysigt på bröllopet på lördag.. Stora kramar från oss!

2011-05-20 @ 07:57:52
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback