Jag hör kyrk-klockorna ringa.....

Hej!
Om 2 timmar sitter vi i kyrkan. Iiik va jag är nervös! Ska bli såå kul!
Grabbarna ligger och sover, och vi väntar på att Andres ska komma med mat till alla. Han har varit ute på vift hela förmiddagen, hämtat skjortor och köpt skor till Micael som ska vara bestman.
Min kära Mamma har varit här med oss och hjälp till med diverse saker. Jag känner mig stressad så det hjälper mycket att hon håller bustrollen ur vägen ett tag, annars har dem bara gnällt och då blir jag ännu mer stressad.
Jag är lite orolig över hur dom kommer att vara i kyrkan....
Tänk om dom börjar skrika/gråta?
 Måste hitta något jag kan muta dem med om dem börjar bli rastlösa.... med vadå??
När vi har ätit så ska dom ta på sig sina kläder, Nicole har tjatat hela morgonen efter sin klänning...

Snart ringer klockorna för brudparet!
Vi hörs imorgon! Ha en jätte trevlig lördag!

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Gud va roligt att gå på bröllop! Önska de lycka till!!

2011-05-21 @ 12:59:01
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Emma

Ohhh vad roligt! Jag har aldrig varit på bröllop, fy vad roligt de måste vara!

Kram

2011-05-21 @ 13:09:49
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas bröllopet var bra :)



Jag har också lagt till dig nu, kram!

2011-05-21 @ 19:44:42
URL: http://carr0n.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback