Gårdagens fredagsmyyys

Igår så var det ju fredag, vi var i affären och köpte en massa onyttigheter som vi skulle äta på kvällen. Innan dess så lekte barnen på Port 73´s barnhörna. Tråkigt att föräldrar till vissa barn tror sig äga allt som finns där. Det fann en tjej i lekstugan, och när Bessa skulle in och leka så sa hon att hon ska gå bort.
Och så kom hennes mamma dit också och tittade ogillandes på mig när jag sa att det är OK för de andra att gå in...


Hur som helst kom kvällen, vi badade först sen plockade vi fram chips, popcorn, godis, dricka och Andres gjorde en massa mackor med olika pålägg, tände ljus och började kolla på film med tjejerna som Andres var och hyrde. Grabbarna var så trötta och det var redan deras läggdags, så dom sov. Andres hyrde en dans-film till tjejerna som dom gillade. Ibland då och då så försökte tjejerna dansa breake-dance, bla med att stå på huvudet som de gjorde i filmen...
Stackars Andres... Tjejerna tog godis från skålen, och när dom inte ville ha mer så stoppade dom in allt i Andres mun. "Nej, jag vill inte ha. NEJ, Jag vill inte ha mera!" hördes det hela tiden, men de fortsatte proppa i honom choklad och godis och han fortsatte gapa... När filmen var slut och tjejerna nattade så var vi riktigt proppmätta på alla onyttigheter att vi mådde illa. Så pass illa att Andres kräktes pga. av tjejerna som proppat i honom all godis och choklad.  När jag äter godis brukar jag bara ta några stycken, sen e de bra, men igårkväll var jag riktigt sugen, så jag verkligen ÅT. Nu e man inte alls sugen på varken chips eller godis...


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback