Fredagen den 13:e...

Har precis kollat på Finland-Ryssland matchen här hemma med Andres & Joel. WoHoo, Finland är i VM- final mot Sverige. Finns det någon mer spännande match än när Finland och Sverige möter varandra?

Idag har vi tagit det lungt. Barnen har varit hos Mummu & Puua en stund medans vi var i affären och fyllde kyl och frys. Skönt att komma till affären själva så man kan gå i lugn och ro ibland... Det behövdes verkligen efter en sån här dag fullt med gnäll och tjafs. Vanessa och grabbarna har hängt i mina ben hela dagen när jag försökt få något gjort, och Nicole har varit gnällig och trött. Jag drog ner persiennerna i vardagsrummet efter att jag lagt alla 3 småttingar och somnade på soffan med Nicole. Hon behövde verkligen det idag...

Och så kom Joel (Jopo) hit och kollade på matchen med oss. Vanessa och Nicole busade med honom hela tiden så han fick inte en lugn stund. Dom tycker att det är så kul med besök att dom blir helt till sig.
Nu satt Bessa och sa till honom: "Im in löööv"

Dom fick varsin skål med popcorn med sig till rummet och så fick dem ligga och titta på Toy Story 3, så att vi kunde titta på matchen.

Tusen tack för alla era kommentarer förresten, jag uppskattar det jätte mycket! Ska försöka svara på alla kommentarer imorn, för nu håller ögonlocken på att ge upp för idag.

Vad ska ni ha för er i helgen?

Juste! Höll ju på att glömma att det är fredagen den 13:e idag! Hur har eran dag varit?
Tror ni att denna dag är mer olycksdrabbad än någon annan dag?
Jag känner mig lite "jaigs" när det är fredagen den 13:e. Är ni vidskepliga? 
Borde krypa upp i soffan och kolla på nån skräckis...


Ha det bäst!
Kramar/Satu



Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Finland vs Sverige! Det minns jag när vi var små. Du kan ju tänka dig vilket liv det varit hemma hos oss. Mamma finska & pappa svensk :)

2011-05-14 @ 07:28:59
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Rockmom

Det enda som hände var att blogspot strulade..men annars hände bara bra saker.

Jag måste också kolla hockey på söndag. Blir en rysare!!

2011-05-14 @ 08:06:35
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: mummu

Jätte kul på söndag... får se hur det slutar..hih...jag hoppas iallafall att...... vinner

2011-05-14 @ 09:30:58
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

Hej!

Idag har stora tjejen fått feber... Hoppas inte det blir långvarit för vi ska till Stockholm på måndag! Annars är det melodifestival ikväll å hockey imorgon!

Hoppas allt är väl med er!

Kram

2011-05-14 @ 14:31:40
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Linda - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

Ja vi ska träffa min moster och mina kusiner!!!

2011-05-14 @ 15:27:45
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är underbart :) Jag älskar att sova, sov hur mycket som hellst innan vi fick Maribel. Har alltid vart en extremt morgontrött person.

2011-05-14 @ 15:47:50
Postat av: Sara

Hej igen!



Jag kan välja när jag skriver mina inlägg om jag vill lösenordsskydda inlägget och då finns det en ruta jag bara klickar i. Osäker om jag kanske lade till att jag ville ha den valmöjligheten när jag skrev mitt första eller om det fanns där hela tiden.



Å du är för go´, jag vill jättegärna fortsätta följa er om du bestämmer dig för att lösenordskydda ngt.:-)



Vi har varit på kalas idag, en liten kompis åt Nova fyllde 3 år igår. Nu knappar det in för våra 3 gryns födelsedagar:-), tiden går verkligen grymt fort.



Kram Sara

2011-05-14 @ 16:21:33
URL: http://novismamma.bloggagratis.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback