Det går bara runt runt runt

God kväll kära läsare.

Jag sitter här vid datorn och bloggar ikapp och dricker coca-cola med jordgubbar i. Har ni smakat? Om inte, så gör det, det är jätte gott! Let me know vad ni tyckte när ni har testat !
Barnen ligger och sover, Andres likaså. Så det är bara jag, min dricka, lite godis och datorn som gäller ikväll.

Förkylningarna här hemma går bara runt, runt, runt...
Nicole hostar så att hon spyr, Danilo, Jonathan och Vanessa är snoriga... Danilo och Jonathan får slemlösande host medicin och tjejerna får för rethosta. Och som toppen av moset så har Andres blivit sjuk också.
Han har jätte hög feber och ont i halsen. Det var meningen att han skulle ligga och titta på Champions League finalen, men han har somnat här på soffan och jag vågar inte väcka honom. Han har en tjocktröja på sig och 3 dubbelvikta filtar på sig och ÄNDÅ fryser han! Jag gav en alvedon till honom innan han slocknade, så det är bäst att han får sova nu... Stackars mina 5 älsklingar...

Vilken tur att jag inte är sjuk och kan ta hand om alla sjuklingar...


Hoppas att alla mår bra imorgon!

Jag skriver mera strax, ska bara fylla på mitt glas. Hahaha, snacka om liv, nu får NI vara mitt sällskap denna kväll ;)
Hhihih... Ska även läsa lite favvo bloggar, so C U.


Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken härlig bild! =)

Om jag hade köpt två tex på City så hade jag fått ge över 100:- nu fick jag två för 25:80:- och det är exakt samma.Glad jag är att jag inte köpte på City för många bäckar små =)

2011-05-28 @ 22:29:21
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: -Santsu-

Cocacolaa ja mansikoita,hahhaa aika mielenkiintoinen yhdistelmä. Mutta pakko kokeilla!!



Täällä mun mies kans istuu ja katsoo jalkapalloa ja ainakin huudon perusteella oikea joukkue on voittamassa!!!



Kurjaa kun kaikki kipeenä,blääh. Meillä ihan samaa. Jules raukka oksensi aamulla limaa kun yski niin paljon,ei kiva :(

Meillä Suomessa ei suositella lapsille yskän lääkettä ollenkaan kun niillä ei ole minkäänlaista vaikutusta. Toisella kaksosella on infektioastma ja hän on aina tosi kipee kun tulee pienikin nuha. Heti menee keuhkoihin. Nyt hänellä on lääke jota hengittää babyhaalerin kautta. Siinä on kortisoni ja avaava yhdessä.



Mukavaa iltaa sulle!!

2011-05-28 @ 22:41:28
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback