BLÅTIRA.....


Glömde ju att skriva om min snygga blåtira.
I tisdags när vi hade kommit hem från Mummu och Puua så la jag mig på soffan en kort stund för jag var så trött. Bessa satt bredvid mig och höll på med sitt.
Jag låg där och blundade och höll just på att somna när Bessa slängde sig bakåt och rakt på min kindben.
VÄRLDENS SMÄLL!
Jag trodde att jag hade fått en spricka där, så ont som det gjorde och sprang till badrummet.
Bessa kom efter mig (hon verkade inte ha känt något alls) och frågade "Vad gör dyyy Mamma?"

Den var väldigt öm och svullen, inget annat. Tills igår morse.
Jag vaknade med världens blåtira. Ögat var svullen och började bli blå/röd...
Ni kan ju förstå att jag sminkade mig där när jag skulle ut.
Idag ser det nog ännu värre ut. Svullnaden har gått ner nu, men det är helt blått nu.
 Folk tror säkert att jag blivit misshanlad eller något.
Tur att det här inte hände när vi ska på bröllop, hade inte vart så snyggt.

Bilden är tagen igår, och observera att här hade ag ändå smink på! Sexigt va?


Kommentarer
Postat av: Sofie

OJ! Ja, dom är hårda i huvudet dom små.. gör ont som bara den om man råkar slå sig på det sättet.

2011-05-12 @ 13:51:04
URL: http://minaunderbaraskitungar.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Ajaj det maste ha gjort jatteont!! Hoppas att det gar nere lite snart!! ni ser ut att ha haft det jattemysigt i det harliga vadret men visst blir man trott. Samuel har fatt en till tand och hade dessutom ont i magen i natt sa jag fick knappt sova alls, det kanns idag.. vad ska ni hitta pa i helgen?

manga kramar!

2011-05-12 @ 14:01:25
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: mummu

stackaren,hoppas att det blir bra snart.Älskar dig gumman.

2011-05-12 @ 15:04:32
Postat av: Anna

Men Gud! Aj! Jag hade hålor mig inne :) (kan ju gissa vad folk tänker..)

2011-05-12 @ 16:06:14
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Tanna

Oj då ! Jag fick en snygg blåtira för länge sen. Hade gått och lagt mig när telefonen ringde. Sprang upp i mörkret och slog sovrumsdörren i ansiktet. Ögonbrynet sprack och sprutade blod, värsta fina blåtiran och blåmärke på bröstet och på knät... ! Ingen trodde på mig heller....

kram

2011-05-12 @ 19:57:43
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback