Onsdag kväll

Hello alla trogna och alla nya läsare!
Jag sitter nere i vårt sovrum och har precis titta på Big Brother och kikat runt lite på nätet...
Vi har fortfarande inte fått tillbaka vran dator, dem vet inte vad som är fel på den, det visade sig att INTE vara moderskortet... *Buhuu....* Jag saknar den!

Storstädningen idag gick bra, jag har visserligen en massa massa tvätt kvar, men sakta med säkert krymper hgen. Fast det kommer ju förståss hela tiden nytt att tvätta så helt kvitt blir man aldrig!

Jag möblerade om i tjejernas rum också, fast jag är inte riktigt klar där ännu... Vi får se om det här var bttre eller inte... Nu har jag iaf plockat bort ena sängen (som stått tom och tagit plats i evigheter) så nu finns det mera plats. Om det inte funkar att dom sover tillsammans helt plötsligt så tar jag bara fram den, så enkelt är det. Jag kan ta en bild när det är klart så får ni se.
Jag slutar aldrig bli förvånad över hur dessa små flickor kan röja så mycket! Och huuur mycket grejer som helst!

Jag tänkte skicka in en liten bild regn också, lite "Gott och Blandat" =)

Micael kom på besök häromdagen och bjöd tjejerna på en massa godis som vi köpt från båten.
(Danilo stirrade på honom som om han aldrig träffat honom förut...)

Snart dyker Danilo och ska ta Nicoles dricka....

Puua kom förbi och busade med vår egen fågelskådare Jonathan

"Hmmm, vad ska man hitta på nu då?"

Felicia och Puua kom på besök i förrgår och höll oss sällskap...
Puua hade med sig lite sömnmedel....

Roligt att sitta och leka!

Dagen kändes evighetslång, och Andres kom hem sent på kvällen, så syrran och Peter kom för att hålla oss sällskap en stund. Peter fick mest sitta i tjejernas rum, dom ville låtsas att dom sover...

Schhh! Alla sooooover!

Grabbarna hade ätit bullar precis, så tröjorna var nerdreglade och smulade, så dom satt med bara blöjan istället och bråkade om vem som skulle få dricka välling först. Man borde ha fått det där på film!

Nicole leker när det är läggdags- som vanligt. Alltid ska hon gå och leka och sitta så fint där just när jag säger att det är dags att sova. Så typskt! Hon fick vara vaken en stund till, för Diego, Shabnam och Micael kom förbi. Diego är precis hemkommen från USA, så vi hade en hel del att prata om.... ;)


På vår bröllopsdag åkte vi till Tyresö för att äta middag. Mysigt som vanligt!

Me and My Baby Dolls

Mums med efterrätt!


Good morning sunshines!

Och så bråk igen om samma leksak.... *suck*


Så, det var några bilder från dagarna som gått.
Pust, nu när jag sitter här så känner jag tröttheten komma med fart...
Känner mig jätte frysen... känns väldigt lockande att krypa ner i under täcket. Jag har bytt allas sängkläder (lakan, påslakan, örngott mm) så bara det känns extra lockande. Jag älskar när det är nybäddad, men hatar jobbet... Booring.

Wops, nu fick jag bråttom upp för datorn blev svart, batteriet tog visst slut.. Så nu sitter jag uppe i vardagsrummet igen. Andres ligger och tittar på fotboll här.

Haha, verkade inte som att jag hade något vettigt att skriva ikväll.


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Haha ja vi borde ha fått de på film...

2011-03-03 @ 07:06:37
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Jäkla vilket bra sömnmedel :)!

2011-03-03 @ 08:16:23
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Taru

Åh grabbarna är så söta! :-)

2011-03-03 @ 08:40:18
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback