Hur hittar jag filmen?

Jag har fastnat framför datorn och för bara en saks skull: Jag har letat och letat efter en film som jag såg på 90-talet som jag så gärna vill se igen. På svenska heter filmen "För barnets skull" men det hjälpte mig inte mycket. Jag hittade absolut inget med det namnet, och inte heller kom jag ihåg vad nån av skådespelarna heter...
MEN- nu har jag hittat den! Den heter "In a child´s name" och jag undrar vart jag kan få tag på den...?

Jag sitter här med inpackning i håret som jag ska sova med.... mitt hår går av! Efter badet idag så kändes håret som tuggummu, alltså att man drar i den, och så gick håret av! Nu är det kört med färgning för min del, jag vill gärna behålla kvar mitt hår. Så jag tror att jag ska bara köra med toning från och med nu. Egentligen skulle jag bara vilja raka av mig allting och när jag vaknar så har jag fint och starkt LÅNGT hår igen. Hahah.... Varför finns det inget medl som gör så att håret på huvudet växer snabbare? Nåt schampoo eller nåt?
Neulash för håret? Anyone?

Nu är det dags att ladda batterierna för imorgon... Imorgon ska vi på Fittja Festivalen vilket ska bli jätte kul.
Det bästa är att vädret ska bli toppanbra! + 25 grader! Me like!

Nu vaknade Nicole av madrömmar, have to go....

God Natt allihopa!

P.S På söndag är det dags för tjejernas kalas !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en härlig dag! Och låt håret vila nu!!!

2011-06-04 @ 09:56:55
Postat av: Angelica

Tack :) Vi mår bara bra magen och jag, tyvärr inte några känningar av att han vill ut än men det är ju ändå 18 dagar kvar :) Hoppas ni får en fin långhelg.

Kram.

2011-06-04 @ 10:24:17
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Postat av: Helena

Kan vara svårt att hitta filmer. Mitt tips är att hitta någon amerikansk filmsida där du kan köpa den, fast antagligen utan text. Har sj beställt en film från usa men minns tyvärr inte varifrån=/



Jag skulle inte vilja vara med i BB, sj??? För 6 år sen kanske, men inte nu när man har familj:)

2011-06-04 @ 14:47:03
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej Satu =)



Vad roligt att se att ni oxå myser så mycket av denna soliga helgen precis som vi =)



Massa kramar till dig

¨Åsa

2011-06-04 @ 20:05:58
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback