Sommarnatt

Idag måste det ha varit rekordvarmt här!
Vi stannade kvar hos Mummu & Puua till sent, och det kändes som att man var utomlands, fast klockan var över elva på kvällen! Me love!

Ja, som sagt kom vi hem sent ikväll, Andres följde oss hem, sen gick han tillbaka för att hålla resten av gänget sällskap. Fast klockan var mycket och alla barnen var supertrötta så badade jag dem. Det behövdes verkligen! Tvättade deras hår och tvålade in dem, och tog upp dem en efter en. Inträffade ett smärre katastrof faktiskt. Spelade ingen roll vem jag tog upp, för då blev de andra arga för att jag inte tog just henne/honom först.
Så till sist hade jag ordnat mig en riktigt fin konsert och jag höll på att bli tokig.

Men jag vet ju också att dom var riktigt trötta, att det var därför. Nu sover alla, så jag njuter av tystnaden en stund innan jag fixar allt klart inför morgondagen. Ni känner ju mig, allt ska vara i tipptopp ordning innan jag lägger mig. Ibland känns det som en förbannelse.....

Hur som helst- Jag hade en underbar dag idag! Tack alla ni som kom för att fira mig, och miljoner TACK för alla presenter! Ni hade verkligen inte behövt!

Jag ska leta fram kameran nu och ladda den, sen ska jag överföra bilder, så dom kommer säkert in imorgon samtididgt som text och bilder från Fernandos student.

 TACK ALLA FÖR IDAG, LOVE YOU!


Kommentarer
Postat av: Rockmom

Grattis på födelsedagen! :)

2011-06-11 @ 07:21:28
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Hejhej...



Måste önska dig GRATTIS i efterskott =)

Hoppas du hade en toppendag!!!



Läste att ni haft fint väder igår - hade inte vi här nere i Småland.

Regnet öste ner o för första gången sov man otroligt gott o svalt inatt =)



Trevlig lördag. kram/ Camilla

2011-06-11 @ 08:43:12
Postat av: Karolina Nordling

Du e så duktig!

2011-06-11 @ 11:58:02
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: boosse

Ja, usch vad klibbig och danman blir när det är så varm. Vi har dock haft regn i en evighet känns det som så ute kanman inte vara om man inte vill vara dyblöt det vill säga.

2011-06-11 @ 14:10:36
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad härligt med student. Önskar ibland att man vore student varje år. Att se alla så glada. Hoppas ni får en trevlig helg. Kram

2011-06-11 @ 14:29:08
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback