Onsdagen i bilder

Halloj mina kära läsare! Ledsen för den dåliga uppdateingen, men jag har haft fullt upp och på lite risig också.
Men som sagt: Man ska inte klaga!
Som jag skrev sist i onsdags var ju att jag skulle fuylla på poolen för att Nicole ville. Jag var mycket tveksam till om hon skulle i, för hon brukar inte vilja bada utomhus. Förra sommaren tog det en låååång tid innan hon vågade sig i, men hon tyckte ändå att det var jätte kul.
Jag fyllde poolen på balkongen med varmt vatten, och så vaknade Bessa och grabbarna, som hoppade i direkt.
Nicole stod bredvid en låmng stund, men hör och häpna, eller ännu bättre, se på detta:

She´s in!

Efter det här fick vi slänga poolen, för den hade hål, så hur mycket man än blåste så var luften snart slut ändå. Och våran balkongsmatta blev genom blöt... FAST vi hade handdukar på golvet. Ja, ja det torkar väl??

Lite senare kom brorsan & Anna med sina barn Emma & Sebastian för lite fika. Såklart showades det...

Emma & Nicole dansar...

Vanessa & Emma

Sedan gick vi till Mummu & Puua. Det blåste storm, så vissa stunder gungade gungorna högt av sig själva, kändes lite spooky och övernaturligt, hahaha...

Kryp-race till Puua
 

En liten gruppbild:
Andres, Mummu, mina bröder Toni & Stefan, Nukke, Danilo, Puua, Jonathan, Emma, Vanessa & Sebastian

Grabbarna på plats i gungorna

Bessa har blivit bonde

Linus ville också vara med på bild

Jonathan

Puua drog Nicole runt gården, och Vanessa gick bestämt efter med sin lilla serveringsvagn... och bakom dem kryper Danilo som också vill hänga med, hahaha...

Till slut hann han ikapp!


Sen kom min morbror Lasse med sin mototcykel! En mycket trevlig överraskning! Alla barnen blev helt till sig, dom fick provsitta och var så stolta så. Speciellt Dewin som är helt tokförtjust i allt vad motorcyklar heter...


När vi kom hem så var det dags att bada, på med pyjamas, fixa välling till Prinsarna och få dem i säng. Jag, Andres & tjejerna hade lite myspys på soffan och tittade på filme "Little man" på TV. Nicole somnade på soffan som en stock.. En mysig dag!

(Fortsättningen följer...)


Kommentarer
Postat av: boosse

Vilka underbara bilder du har lagt ut de sista dagarna! Skulle inte tacka nej till att hoppa in i en pool, inte ens om det vore en sådan liten som flickorna satt i. Jag trivs inte alls här inne i stan, villha hus med stor trädgård som man kan släppa ut barna på grönbete :)

Hur gick det med ditt hår? Jag tycker att vi kan ta patent på neulash för håret :)

2011-06-04 @ 19:17:31
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vilka härliga bilder. Precis en sån pool fick Colin igår och han älskade att bada. Synd bara att vi har vinter här numer:( Hoppas ni haft en fin helg. KRAM

2011-06-06 @ 04:35:03
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback