Lördagen i bilder =)

Verkar som att jag fått mig en dålig vana att ligga efter med bilderna alltid ca. 2 dagar...  Måste förbättra mig, annars sitter jag där, men en massa bilder som ska in, och att ladda in dem på bloggen tar tid... Men nu börjar vi!

Som jag skrev förut så åkte vi till Fittja Festivalen i lördags och spenderade nästan hela dagen där.
Jag skippar snacket lite och skickar in bilderna istället. En bild säger ju mer än tusen ord, right?

Nukke på väg till bilen... damen har minsann alltid med sig sin väska!

Innan vi gick till festivalen så stannade vi hos Abuela och Abuelo för en fika.

Danilo undrar vad han ska hitta på för bus näst...

Danilo & Emma

Besoliina tar det lungt och njuter av dagen...

Andres med Dani & Nukke

Abuelo & Danilo

Abuela & Jonathan


Storebrorsan Micael kom förbi också och följde med till festivalen. Han gick runt med Jonathan i famnen och lät honom dra i buskarna så att han hade blad kvar i händerna, och han skrattade helt hysteriskt. Så roligt var det
Vanessa, Micael & Abuela. Bessa leker såklart med brorsans iPhone...

På tivolit!
Nukke & Pappa

Vanessa med kusinen Javier

Farbror Oscar passar de sovande grabbarna medans vi tittar på när Emma och Micael åker karusell

Nu j*vlar ska det vinnas på lotterierna!

Här sitter jag med mina 5 barn

En drick-paus

Tjej-ligan var helt fascinerade av att se alla uppträdanden... ja, som ni kanske ser?

Jag, Emma & Vanessa svalkade våra fötter i Fittja badet, vi var sugna på att hoppa in, hela gänget! Nicole höll sig på tryggt avstånd med sin pappa...

Min söta brorsdotter Emma


När vi kom hem lagade vi mat och sen ut igen. Måste passa på när vädret är så underbart!

Bessa gungar lillebrorsan.
(Super Mario Bros fick dem av kusinen Fernando)
Dom tycker om den jätte mycket, Nicole sov t om med dem den natten!
Popeye!

Sötisen

Sedan og vi en promenad till Mummu och Puua, Emma skulle få sin övernattnings väska från Anna & Stefan också.

Tjockisen, nej förlåt jag skulle inte kalla honom det (för att han nu själv kallar sig för "Kockis")
Danilo somnade i gungan!

Kärlek.

Kvällsmys innan läggdags


En toppendag! Tack alla!

(Inlägg på tjejernas kalas fortsätter inom kort!)


Kommentarer
Postat av: Camilla 30 år & 8 barnsmamma

OOhh såå fina kort..



Känns som evigheter sen jag var på fittja festivalen.



Äldsta dottern var nog bara nått år då..



Kul att se bilder därifrån..



mvh Camilla

2011-06-06 @ 22:26:15
URL: http://minstorafam.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback