Lekparken

Igår fick vi med Andres till den nya lekparken på Patriks gård (Felicia & Dewins pappa/Nicoles Gudfar). Nu var det liiiite mindre barn så våra tjejer vågade sig på att klättra och utforska stället. Första gången vi var där tittade vi bara hur det såg ut, för det var så mycket nyfikna barn, STORA barn som lekte som vildar.

Efteråt gick vi till Mummu och Puua där vi blev bjudna på god fika. Grabbarna försvann såklart in i köket för att leta efter dammsugaren och efter det så var det raka vägen till leka kulorna i krukorna...
Nukke och Bessa njöt av fikat innan vi traskade iväg hem igen.

Nukke leker affär igen, allt kostade "kvart i nie" igen.

Andres med Danilo och Vanessa vid sidan...

Jonathan älskar att åka rutchkana

Min fina älskling

Jonathan och hans nya tjej-polare

Pop-eye minen

Patrik & Andres


Kommentarer
Postat av: Lisa

kosta "kvart i nio",haha SÖT hon är!

jag tror oxå på en tjej denna gång, men vet inte om det är så för att jag vill att de ska vara det,hihi.

får se om vi lyckas hålla oss från att kika som vi sagt eller om jag ger efter för nyfikenheten. Har ni kollat varje gång?

2011-06-17 @ 21:16:13
URL: http://atlisas.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback