1 Juni !!!

Sommartider, Hej, Hej Sommartider!

Första juni idag. Känns konstigt. Sommaren är här!

Just nu ligger Vanessa och grabbarna och sover, Nicole tittar på Playhouse Disney och äter ett äpple, Andres jobbar... Jag gillar dessa stunder då de 3 minsta sover, då har jag tid att varva ner från allt... fast jag har en papegoja här bredvid som pratar oavbrutet. Idag har vi varit ute på gården, bakat sandkakor och gungat innan det var dags för lunch. God potatis gratäng och kalkon och grönsaker- GOTT!

Ute skiner solen och vi får hålla fönster stängt. Varför? Jo, för dom håller på å bygger nya lägenheter så dem spränger där ute stup i kvarten. Först en väldigt hög tuta som varnar att snart ska dom spränga, och så sprängs det så högt att allting skakar. Så medans barnen sover så hålls fönstret stängt så att det stänger ut lite ljud iaf... Balkong dörren står öppen, måste få friskt luftm, men den är ju mot gården så det gör inte så mycket.

Bilder från igår förmiddag

Här satt Dani och fixade och donade, och så tappade han en spade och skulle själv ner efter den och hamnade med ansiktet före i sanden. Han blev alldeles röd i ansiktet där sanden rivit honom, stackaren..



Igår när vi kom hem från dalens sjukhus så gick jag och hämtade min familj och gick till Mummu & Puua. Puua hade en överraskning åt oss: TADAAAA!
Han har snickrat upp en gunga till barnen!
Nu kan dem gunga samtidigt, TACK PUUA!!!

Sen gick han till kiosekn med tjejerna, såklart hade han köpt godsaker till tjejerna....

Det blev en spontan grillning också, kött och korv. Och tårta till efterrätt! Tack så mycket! =)

Vi hade en jätte mysig kväll, vi spelade fotboll och hade roligt, jag jagade tjejerna så att dom höll på att kissa på sig av skratt...

Bessa har en bebis i magen

Min lilla sötnos

Danilo gillade att sitta och gunga och fånga bollen samtidigt

Mina prinsar

Tårt-dags

...... vad äter han NU DÅ!?

Jonathan och Puua

Lilla modellen måste ju hinna posera också...

En ren och fin kille?

Ni ser väl att Puua försöker dra in magen när jag tar fram kameran??


Nu vill Nicole att jag ska fylla deras pool med vatten... Ska bli roligt att se om hon ska hoppa i sen eller inte....
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

vilka härliga bilder =)

ser ut som ni haft en toppen dag!



sv: nej du han ligger än sålänge kvar i magen en envis liten sak de här precis som storebror sin :P

kram kram

2011-06-01 @ 14:44:25
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Madeleine

fina bilder

kram

2011-06-01 @ 17:17:43
URL: http://madeleine82.blogg.se/
Postat av: Madeleine

grattis i effterskott till Nicole

2011-06-01 @ 17:20:51
URL: http://madeleine82.blogg.se/
Postat av: emma

vad mysigt ni verkade ha haft och vad snällt att puua låter er ha massa barnsaker i trädgården:) För de är väl deras trädgård som poolen o gungorna står i:)?



Hoppas hon hade super bra dag:)



Ja imorse hade Benjamin ingen feber, så ja trodde den av borta,m så vi åkte iväg till en kompis nu hela dagen o nu när vi kom hem så visade tempen 39 igen=( Så de blir till att hålla sig INNE varenda dag tills den är borta verka de som, fast ja behöver en runda ner till stan imorrn! Får se hur ja gör.

Kram

2011-06-01 @ 17:29:41
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Fia

Vilka härliga bilder!!



Guu ja jag hade lite vad man kan kalla kris när jag skulle fylla 25 HAHAHA.Känner inget än men det kommer jag nog göra nästa och inte ens tänka på året efter det hahaha ;)



Med tjejerna är det bara bra.Deras koppor har torkat nu så dom är fulla med skorpor.Så det gäller att hålla koll så dom inte pillar nu och får en massa ärr.Känns sååå skönt att detta är på väg mot sitt slut!



Kram

2011-06-01 @ 22:12:41
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Felicia

Härliga sommarbilder! Gungan var jättefin!!!:)

2011-06-02 @ 08:48:39
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Helena

Härliga sommarbilder på glada barn. :)

2011-06-02 @ 20:14:12
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback