Fredag & Söndag

Ojoj oj vad jag hoppar fram och tillbaka med inläggen... försöker bara komma ikapp, thats all.

Dessa bilder är från fredagen den 1:a Juli. Tänk att en sommarmånad är redan slut, och att det BARA är två kvar?!? ÅNGEST!

Fredag eftermiddag ute på våran gård...


Vanessa med kompisen Daniella

Även Jonathan hittade en tjej-kompis. Eller- rättare sagt hon hittade honom. Noella hette hon, jätte söt som kom och pussade och kramade på Jonathan!

Pappa plockar blommor med sina Prinsessor


Jag skrev där på fredagen att efter att pojkarna lagt sig för natten gick jag och tjejerna till Kicki, där dem hade en liten tjej-kväll med ost, kex och en massa vin. Vi satt och pratade och skrattade och hade roligt, Nicole och Vanessa lekte vid lekparken alldles utanför med Milo, åt glass och busade med Tini.

Tini, Kicki, Anna & Karo

Tjejerna var lite blyga först och ville sitta i vagnen en stund och värma upp...

Bessa äter glass hos moster Karo och Anna

Jag & Nukke

Tini, Milo, Kicki och Nicole

TACK för en jätte mysig stund tjejer! Jg hörde att ni hade fortsatt ett bra tag efter att jag gått hem och att ni hade haft kul!  Nästa gång kanske hemma hos mig då??

****************************************************************************
Och så har vi kommit till gårdagen, söndag alltså.

På morgonen (efter vårat långa sovmorgon) kom Mummu & Puua förbi och hämtade med sig tjejerna. Dom skulle handla nytt nagellack och leka nånstans.
Vi hade en stund för oss själva, och vad gör man då? Jo- jag började städa! Andres gick ut på gården för att gunga med pojkarna medans jag städade och moppade golven.

Senare var vi bjudna på mat hos Mummu & Puua och tjejerna var så glada och visade stolt sina naglar som Mummu målat. Tack för maten!  OCH att ni tar så bra hand om våra dyrbara Prinsessor!

Efter en stund kom min bror Stefu med Emma. Grabbarna började spela boule och vi andra gick till lekplatsen.

Båda två har lånat fina schukaduj kjolar från leksaks lådorna

Vanessa gungar i de nya gungorna

Sötisen

Nicole

Grabbarna får krypa hem till Mummu & Puua själva...

Fika!

Jag och Danilo

Stefu med Jonathan

Och återigen vid lekplatsen.

Emma, Nicole & Vanessa gungar

Jonathan tar ett kvällsbad


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Jepp mysigt att du kom förbi, nästa gång hemma hos dig! =)

2011-07-04 @ 20:44:46
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Emma

Vill grabbarn fortfarande inte gå? Hur gamla är dom nu?

Kram

2011-07-04 @ 22:02:51
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 06:45:51
URL: http://gravidforsakring.net
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback