Abuelas födelsedagsfika

I måndags var vi i Fittja på Abuelas födelsedagsfika.
Vi bjöds på en massa gott, speciellt deras självgjorda pizza som var så god! T om barnen åt med god aptit.
Vi satt inne under hela tiden, då regnet öste ner...

Nicole

Oscar (med den fina Uruguay tröjan) och Danilo

Jonathan och Pappa

Abuela med de fina tårtorna!
Såklart sjöng vi på spanska, svenska OCH finska!

Pappa Andres & Jonathan

Faster Ela ville inte vara med på bild...

Abuela & Fernando

Vi fick ett "Tack-kort" som vi fick från Oscar från Ferres student :) TACK själva!

Jag & Andres

Oscar tog en bild på sig själv och Danilo också...

Nicole & Vanessa myser med kusinerna och brorsan Micael

Oscar, Nukke & Emilio


Tack för en jätte mysig kväll och tack för allt gott ni bjöd oss på!



Tjejerna är trötta efter kalaset...


Jag har en massa bilder inkommande på de senaste dagarna, men jag är alldeles för trött att lägga in dem nu...
Danilo & Jonathan ligger och sover, Nicole & Vanessa sitter med sin storebror Micael på soffan. Dom låg redan i sängs när han kom hem, men så fort dom hörde honom så blev dem superpigga. Och här är dom nu...

Tjejerna ska få sova nere hos mig inatt, för Andres ska kolla på fotboll klockan 3 på natten- Uruguay spelar mot Peru, så han lär slockna på soffan sen.
Nu tänkte jag ta fram lite TISDAGS MYS och se på nån bra film.


Sov så gott allihopa


Kommentarer
Postat av: petra

Vilken härlig familj!



Ja dom är enäggs.. dina pojkar med eller?

2011-07-19 @ 22:11:20
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Rockmom

så fina ni e alla ;)

2011-07-20 @ 05:37:56
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Tanna

Hej ! nej vi ska nog inte ha fler,eller så är det sagt iaf från början.... Min man vill inte ha fler barn... men vi får väl se ;)

kram

2011-07-20 @ 15:45:05
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback