Onsdag

Idag vaknade Nicole på strålande humör. Hon var jätte glad, upprymd och pratig. Skönt! Det gjorde nog susen att få sova ut. Andres gick iväg och jobba, och jag klädde på alla 4 sötnosar och mötte upp min mamma.
Vi skulle ta en promenad och åka pulka.
Det var skönt väder ute, inte alls kallt, utan perfekt väder för att ta en promenad. Ser ut som att snön håller på och smälter bort nu... Jag tycker ändå det är tråkigt, för hur som helst gillar jag snö bättre än slask.

Tjejerna på våran gård

Vi orkade inte gå ända bort till Gropen, så vi tog första bästa backe. Nicole ville inte ens prova på att åka, men det gjorde jag, Mummu och Bessa. Tjejerna blev jätte glada när Puua dök upp, då blev det snöbolls krig!
Mummu tar fart!

Bessa åker med sin Puua

Det flög snöbollar hit och dit, Puua fick en riktig fullträff i huvudet på mig...

Chramtrollen bara sover i vagnen...

Puua gjorde en alldeles egen liten rutchkana till tjejerna, den tyckte båda mycket om!


När magen började kurra gick vi hem till oss allihopa, jag lagade lunch medans Mummu & Puua lekte med barnen.
Jag försöker få tjejerna att dricka mjölk till maten, men Nicole total vägrar. Bessa har börjat dricka det nu, men råkar alltid hälla ut allting...Dricker era barn mjölk?

Igår åkte vi till Toys´R Us och köpte en försenad julklapp till Emilio, och så åt vi på "Lemon" innan vi åkte till Fittja och hem till Abuelo och Abuela.

Gos med charmtrollen

Det är alltid så roligt att gömma sig under bordet...
Nicole hjälper gärna till med att öppna Emilios paket

Danilo leker med sin farmor (kommer ej ihåg hur den gick)

Jonathan, Vanessa och farbror Oscar

"GE MIG KAKAN!"

Emilios present- en fjärrstyrd Buzz Lighyear

"Snälla, snälla Abuela, kan vi inte leka igen??"

Tåget och clownen är favvo leksakerna hos Abuelo & Abuela

Barnen tittar på tv och äter kakor...

BRÖD TJUVEN! Danilo snodde åt sig Pandulce som låg på bordet bredvid honom...

Guuung gung...


Nu fick jag lite bråttom, Andres har startat ett film som vi ska kolla på.

P.S Kan ni tänka er att Nicole är vaken i sitt rum fortfarande och ropar på mig? Bara för att hon sov middag dag. *suck*

Kommentarer
Postat av: Karolina nordling

Haha vilka härliga bilder igen!

2011-01-05 @ 21:56:04
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Karolina nordling

Haha vilka härliga bilder!

2011-01-05 @ 21:56:54
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: sofie

Men gud vad Nicole och jonathan (tror) liknar varandra !!!

Satu måste bara berätta att jag såg er i disney on ice jag stog i kön när det var paus men mina dotter var så hetsig på sötsaker så jag tordes inte komma fram- HEJ JAG LÄSER DIN BLOGG HA HA HA HA ville verkligen men det var full stå hej där!

hihihi

Gåstolen av den roliga varianten?

Måste endå fråga hur är tvillingarna följer dom sin kurva ? Går ni ff på neonatalen eller har ni bara bvc?

kram

2011-01-07 @ 00:45:09
URL: http://kidsensmamma.blogspot.com
Postat av: mummu

Vilken härlig dag,,o go mat efteråt, Tack Satu. :=))

2011-01-07 @ 11:51:40
Postat av: C

Vackra barn du har, den här bloggen kommer jag garanterat att föllja! Otroligt fina kläder barnen har i varje billd Vart köper du allt? Tips?

2011-01-07 @ 23:35:35
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback