S V A R

Niikki om Skippar de här...:
Hej hej :) Vilken fin blogg du har. Får man fråga exakt hur mångamånader det är mellan 1 åringen och tvillingarna? :) Spännande med barn som är så tätt
SVAR: Hej! Tackar att du kikade in  När tvillingarna föddes (10 veckor för tidigt) var Vanessa 9 månader  och Nicole var 23 (?) månader! Hur mår du?

Mamus om Vi backar....:
Satu jag undrar vad menar du??? att Dewin satt på radion och tjejerna?? farmor bara undrar
SVAR: Mamus då.... Jag skrev ju grejjer, inte tjejer... Hihi

Mummu
om Vi backar....:
Mamus hon skrev ju grejer hih ,,,, :-))))))))))
SVAR: Bra Mummu, jag som trodde att jag skrivit helt knasigt! Hihi...

Anna med 4 prematurer om Söndag kväll:
Jaaaa, man känner sig sååå mycket fräschare o PIGGARE med lite färg!!!
Men istället för solarium så finns det bra krämer på apoteket...bara å köpa "plast-handskar" så undviker du att få fula ränder..huden får färg o samtidigt mjuuuuk ;) Ska införskaffa idag jag med...Ska operera mig snygg om 2veckor ca o sedan har vi kalas här på lördag för lilla Fanny. =)
SVAR: Jo, jag har också använt en massa brun utan sol, men jag vill ha en jämn färg utan en massa kladd ;)
Va kul med kalas, GRATTA henne från oss!
Vad e de för operation?
P.S Tack för blogg adressen, men jag kan inte skicka kommentarer?

Heidi
om Nyklippt!:
kommer ihåg nu, kommer du ihåg när du skulle färga till ljusbrun det blev lila i stället o lagom till skolfotot oxå =)SVAR: JAA! Pinsamt! Och efter det har jag inte vågat testa igen... :(


Johanna om Söndag kväll:
Min dotter på snart två gillar oxå Astrid Lindgren s filmer. Hon har bara sett Lotta på bråkmakargatan, madicken och barnen i bullerbyn än sålänge. Men favoriten är Lotta :) fin din nya header blev men ibland kommer den gamla upp? Ha en fin måndag :)
SVAR: Ojdå... Någon tipsade att man ska trycka på F5 för att komma till rätt?

Emma Gilbertsson
om Söndag kväll:
har du facebook?
ja har ingen blogg mera.
va fin design
SVAR: Nope, jag har ingen Facebook. Hmm... då var de inte konstigt att jag inte hittade din blogg... Varför slutade du?


Jennie
om Torsdag- Promenad till Handen och middag på THAI:
Hej
Hittade din blogg via FL. Har själv tvillingar men inte mer än så men hoppas på fler:)
Så söta dina barn är!! Verkligen imponerad av att du/ni klarar av så många små barn. Men det är ju så att man klarar mkt mer än man tror.

Har en fråga ang din vagn. Är det en Buggy Pod som du har som sidovagn?
Vi har en Emmaljunga tvilling nu men planerar syskon inom närmsta året och då är tvillingarna "bara" runt 2 år och de vill nog fortfarande åka vagn då. Eller tror du att det räcker med ståbräda?
Tacksam för svar.
Hälsning Jennie
SVAR: Tack att du kikade in! Hur gamla är dina tvillingar?
Ja, vi har en Buggypod som sidovagn. Till våran 2 åring har vi använt ståbräda, men barn vill ju gå olika mycket. Kolla upp om det funkar med en Buggypod till Emmaljungan, för den funkade inte till vårt förra...:/

Anni
om Söndag förmiddag:
Hej Satu!
Har följt din blogg ett tag men inte hunnit skriva nåt. Vi väntar nämligen vårat tredje barn i april:) så d blir 3 barn på under 3,5 år;)
Vi har också köpt radhus i Nynäshamn o flyttar om några veckor. Vore trevligt att ses sen när bebisen är här och jag är lite mindre trött.
Fina ni är allihopa!
Kram/Anni
SVAR: Hej Anni! Kul att du hittat hit! :) Grattis till bebisen i magen!!!
Va kul med flytt! Vi kan gärna ses, hör av dej när ni "landat" ;) Kramar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej hej ja jag älskar Nova! Vi kämpade i 4 år med att bli gravida dem två sista åren fick vi hjälp från rmc här i Malmö kram

2011-01-19 @ 15:28:12
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/
Postat av: linchen

Åh vilka fantastiskt söta barn ni har! Hittade hit genom FL-sidan. Kommer säkerligen tillbaka! :)

2011-01-19 @ 21:25:11
URL: http://missthinkalot.blogg.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

tack tack fina du :) va kul att du tycker om det :)

du barnens rum brukar också avra kaos. väldigt sällan det är så städat :P



hoppas ni haft en toppendag

!kram

2011-01-19 @ 21:51:39
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback