Mitt nyårs löfte

Jajuste- mitt nyårslöfte blir att:

* Jag ska bli en ännu bättre Mamma/Fru
* Sluta skrika på barnen... Ha ännu mera tålamod.
* Samt några privata löften... Hihi...

Jag tänker inte säga att jag ska börja träna, sluta äta choklad, godis och annat gott, för det kommer jag inte att hålla. Och det VILL jag inte ens hålla, för det är sååå gott och vem orkar träna jämt eller ens har tid till sånt?
Not me. Jag är för upptagen med att gotta i mig en massa gott

Om jag lyckas hålla mina löften får ni fråga min familj vid årets slut

Nu ska jag göra min man sällskap, han har precis spelat poker.
God Natt!

Imorn blir en rolig dag, vi har en överraskning åt tjejerna!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Satu

stort grattis till dina tvillingpojkar, vilka charmtroll.Dina små prinsessor är också underbart söta.Jag hamnade av en slump på din blogg när jag var inne och läste tiobarnsmamman mirkas blogg.Din och min historia är ganska lika då jag precis som du skulle ha fått tvillingar okt 09,mina prinsessor var då också 1 och 2 år gamla. Tyvärr fick jag missfall med dom men vart som tur var gravid snart igen och har nu triss i tjejer när min yngsta dotter Angelina föddes mars 2010.Min mellersta tjej heter också Vanessa och är född aug 08. Min äldsta dotter heter Vartina och föddes den 30 maj 07.Så kort och gott fick jag 3 tjejer på 2 år och 10 mån.Jag är hemma med alla mina töser på heltid nu när jag är mammaledig med min yngsta. Min man är född i syrien (kristen ortodox)men har bott här nästan hela livet. Känner så igen mig i din vardag, därför kände jag att jag så gärna ville skriva till dig. Jag har ingen blogg bara email om du skulle vilja skriva till mig.. kram från Anna..

2011-01-03 @ 13:41:07
Postat av: erica

Gott nytt år till dig vännen! Du är ju en jätte bra mamma, så bättre behöver du inte bli. Mer tålamod behöver vi alla ;-). Jag har lovat att njuta mera av mitt liv, inte glömma alla fina stunder som är i vardagen. Kramar

2011-01-03 @ 15:38:55
URL: http://lillaica.blogg.se/
Postat av: Karolina nordling

Hello måste höra dessa privata löften haha...

2011-01-03 @ 15:50:14
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Linda

Du är redan en super duktig mamma med sånt stort hjärta!!

Håller med syrran din...man blir ju nyfiken på de privata löftena...fram med det nu!!! hihi

2011-01-03 @ 23:01:30
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback