GOTT NYTT ÅR!



GOTT NYTT ÅR !!!!
Hoppas att det nya året startade bra?

Vi har haft det jätte bra, jätte mysigt. Vi har spelat spel, pratat, skrattat och bara njutit av varandras sällskap. Barnen har lekt hur snällt som helst.
Lyckat!

Det var bara Nicole av våra barn som orkade hålla sig vaken. Danilo & Jonathan somnade strax efter 20.00, och Vanessa fick vara uppe så länge hon ville, men 23.20 somnade hon som en stock. Min kära mamma stannade inne med barnen medans vi andra gick ut. Barnen hade sovit sig igenom alla raketer och smällar utan att vakna till, så det var bra!

Bilder kommer sen när jag lagt över dom :) och mera text såklart!

Snart kommer alla igen!
KÄRLEK!


P.S Micael- Din pappa hälsar att han älskar dig jätte mycket ockå! Vi andra också! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Mysigt att se alla raketer. jag var ensam upp och gick ut en snabbis. det snöade ju så himla mycket så jag gick snabbt in igen.

2011-01-01 @ 13:43:27
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Eva

Gott Nytt År Önskar jag er allihopa!!! Jag önskar er allt gott i år 2011!!!



Kram Eva

2011-01-02 @ 20:26:29
URL: http://dessiochtheosmamma.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback